Pages

22. 6. 2017

BEST OF - CLARINS & GIVEAWAY (mé svaté grály Clarins)

Zdravím vás po "kratší" blogerské "dovolené" :o))) I přesto, že jsem zde dva měsíce nepublikovala nové články, hrozně moc z vás se vracelo do "archivu", což mne obrovsky těší a děkuji za vaši přízeň :-)...

Původně jsem pro vás měla připravenou jen soutěž s Clarins na Instagramu. Chtěla jsem ale této značce věnovat větší pozornost, protože patří mezi mé top 3 kosmetické brandy a absolutně si už bez mých svatých grálů Clarins neumím přestavit svoji beauty rutinu.  Jak ve skin care, tak v líčení.
 V dnešním článku se nejen něco dozvíte (doufám :-D), ale dva z vás mohou vyhrát nový mátový olej na rty Instant Light Lip Comfort Oil a řasenku Wonder Perfect Mascara, která je nepřekonatelná, pokud milujete prodloužené a separované řasy. Navíc se skvěěěle odličuje! A neobtiskává se ani po 5km běhu! Podmínky GA najdete a konci článku.

A ještě bych chtěla zmínit, že do konce června 2017 probíhá v parfumériích FANN Festival líčení a péče. Na produkty Clarins je sleva 20%. Určitě jukněte na výhodný set řasenky Wonder Perfect Mascara a dvou produktů v cestovním balení (hydratační gel na oční okolí a rozjasňující korektor). P.S. tento článek není sponzorovaný

Dnes vám chci ukázat mé absolutní svaté grály Clarins, mezi kterými se překvapivě objeví i několik letošních novinek, což jsem vůbec nečekala!

Ano, hádáte správně. Jak mne znáte, tak víte, že cokoliv "mátového" má u mne extrémně vysokou šanci na úspěch :-). Výživný olej na rty Instant Light Lip Comfort Oil patřil vždy mezi mé favority, ale náklonnost se zvrhla v obsesi, když Clarins přišel s tyrkysovou mátovou variantou oleje. Samozřejmě, nádherně vypadá, ale hlavně úžasně chutná a osvěžuje dech.

Mezi další stálice v mých kabelkách patří tónovaný balzám Instant Light Natural Lip Perfector. Jediné, co mne na Clarins produktech trošku štve, jsou šíleně dlouhé názvy...... 

 U rtů ještě zůstaneme :-). Miluju mírně mátově chutnající a do růžova zbarvený balzám na rty Instant Light Lip Balm. Je dokonale výživný a docela slušně "dýchá" na záda stříbrnému balzámu Bobbi Brown, který ode mne má "zlatou medaili" už několik let.

Rtěnka Jolie Rouge je nádherná záležitost už na pohled... . Má saténový finish a zbožňuji odstín 705 soft berry. Na fotu i v reálu vypadá tmavě, ale pro mne to je úplně ideální nude odstín. Jediné mínus této rtěnky je výdrž. Ale tak to bohužel je u krémových rtěnek.

Pokud nejste na mém blogu první den .-), nepochybně si vzpomenete celou řadu videí, kde jsem ochala na rozjasňujícím korektorem Instant Concealer. Používám ho, jestli dobře počítám, už 3 roky! V zimě odstín č.1 a v létě č.2. Oba odstíny jsou neutrální až mírně růžové, což chápu, že někoho irituje, ale pro mne je to ideální barva.

Cca před měsícem a půl jsem měla na obličeji tak šílenou alergii, že jsem myslela, že mi sleze kůže z obličeje :-(. Nevýhoda bjůty blogování...  Bylo nemyslitelné použít tradiční makeup, díky čemuž jsem objevila kouzlo Skin Illusion :-)! Je to minerální makeup ve formě sypkého pudru. Za normálních okolností by mne nenapadlo, jak krásně pleť sjednotí, slušně kryje a máte navíc pocit absolutně "nahé" pleti. Ze Skin Illusionu se stal můj nejlepší beauty kámoš na sport, víkendy atp. Protože se mne pořád ptáte na odstíny, i když pochybuju, že tato informace vám může jakkoliv posloužit :o))), používám odstín č. 110 (nejtmavší, ale není až tak tmavý - to je popis, co :-D).....
V tomto místě jsem zjistila něco, čeho jsem se bála :o))), zapomněla jsem udělat detaily dvou svých oblíbených produků :-(. Níže foto, na kterém je můj totální řasenkový "must have", fixační transparentní "řasenka" na řasy i obočí, Double Fix' Mascara. Jediný přípravek na světě, který mne zachraňuje z trapasu zvaného  nechutně obtisklá řasenka...

Zde link na samostatnou recenzi nejlepšího očního krému na světě Super Restorative Total Eye Concentrate Psala jsem ji v roce 2015 a moje absolutní láska trvá! 



Další z kategorie "zázraků" je sérum na sjednocení pigmentových nedokonalostí obličeje a drobné jizvičky, Mission Perfection. Mluvila jsem o něm ve 150 videích a spotřebovala mnoho balení. Za mne nejlepší věc na pigmentové skvrny ever... kromě laseru. A může se používat i v létě. Jen nečekejte zázraky do 2.dne a nesmíte ani 1x vynechat. Je nutné sérum aplikovat 2x denně... 

Dole na fotu vidíte část růžové tuby očního krému Multi-Active... za mne nejlepší oční krém na hydrataci a restart unaveného očního okolí. Ale kovový aplikátor, kterým se má nanášet, nepoužívám.

Modrá řada Hydra Quench letos prošla invoací a nově se jmenuje Hydra - Essentiel. Naštěstí se původní receptura až tak moc nezměnila. Nově přibyl i hydrační sorbet na mastnou pleť, který miluju na noc. Modrá řada má speciálně uzpůsobený produkt podle potřeb všechy typů pleti...

Novinkou, ze které jsem totálně "paf", jsou nové masky. Mým favoritem je samozřejmě zelená, čistící maska, avšak velmi mile mne překvapila i maska výživná (žlutá) a modrá (hydratační), které jsou úplně skvělé po opalování!





Jelikož jsem beauty spotřebitel s nějvětší spotřebou krémů na ruce, musím zmínit i tuto kategorii. Clarins Hand and Nail Treatment Cream patří mezi mých top 5 nejoblíbenějších krémů na ruce.


Clarins výrábí, dle mého názoru, nejlepší opalovací krém pro děti. K tomuto závěru jsem dospěla po dovolené na Bali, kde jsem na Nikču vyzkoušela většinu dostupných značek. Dětský krém/mléko Clarins dle mé zkušenosti maximálně chrání a nejméně ze všech krémů se smývá. Avšak nemažte s ním plavky :o)))) Na obličej má skvělou zkušenost s opalovacím 50 SPF krémém, speciálně vyvinutým na ochranu proti vráskám a pigmentovým skvrnám.

V kategorii samoopalovacích krémů je pro mne absolutním vítězem Clarins. Momentálně mám doma pěnu (mousse), již několikáté balení. Dělá nádhernou, přirozenou barvu a nezapáchá, na rozdíl od většiny ostatních samo-opalovacích přípravků.

Na závěr přichází největší překvapení :o))). Jak víte, vždy jsem byla anti-uživatel zeštíhlujích a anti-cokoliv tělových produktů. Body Fit jsem dostala, respektive, byl mi přímo "vnucen" kamarádkou, s komentářem, že prý je permanentně vyprodaný, a to i v ČR. Naštěstí nemám žádnou velkou celulitidu, ale strie docela ano a i kůže potřebovala zpevnit. Netušila jsem, že po třech týdnech ze mne bude závislák na Body Fit-u :o))). Řeší totiž všechny problémy pokožky těla. Poctivě ho mažu 2x denně na stehna, kolena, ruce a efekt je nepopsatelný.


Jestli jste článek dočetli až sem, máte můj obdiv :o)))). Zaslouženě vás čeká Giveaway! Konkrétně o dva produkty Clarins, novinkový mátový "Ájin" olej na rty a řasenku Wonder Perfect Mascara. Podmínky GA jsou:
  • být "pravidelným" čtenářem mého blogu, registrovaných přes GFC (Google Friends connect)
  • dejte na instagramu follow @clarinsofficial a @aja_beautylife
  • do komentáře napište: a) kde o do kdy probíhá Festival péče a líčení b) jaké téma by se vám líbilo u mne na blogu (z těch, které se objevily, ale i cokoliv jiného)
  • platí pouze 1 komentář, který pochopitelně nesmí být anonymní, protože pak vidím, že nejste registrovaní přes GFC
  • soutěž uzavřu v neděli 25.6. 2017 po 21.h, vítěze vyhlásím zde, na blogu

 Tak to je vše pro dnešek, mějte se krásně a užívejte léto :-)!







40 komentářů:

  1. jupíí, jupíí, jupíí, jsem strašně nadšená, že jsi vydala článek, nemohla jsem se dočkat.
    Festival líčení a péče probíhá do konce června 2017.
    Podmínky splněny.
    A co bych ráda viděla nebo četla? Protože jsem mimopražská, strašně moc by mě potěšil článek s Tvými oblíbenými místy, kam zajít, kde posedět a malá recenze k tomu. Určitě taky nějaký receptík, vlog atd..prostě všechno..:-)
    Jarmila.80@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tento článek se ti moc povedl, nádhera :-)
    Festival Líčení a péče probíhá ve FANN parfumeriích až do konce června 2017.
    Hodně tě sleduji na instagramu a zajímají mě tipy na výlety s dětmi, ale jaká koli zajímavá místa na léto :) ale nebráním se ani podobnému článku o jiné značce nebo i o nějakých bytových kouscích nebo vychytávkách.
    Luciecernanska557@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ajo :) Festival probiha po cely cerven v parfumeriich Fann :) Nejradeji mam beauty clanky a taky si rada poctu treba o oblibenych top 5 makeupech nebo řasenkach:) Mimochodem strasne mi chybi ze uz netocis na youtube :/ Ale kazdopadne preji krasne leto! :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Festival trva do konce června ve fann parfumeriích. Rada bych se docetla neco podrobněji o BB kremech a bronzrech na leto plus nejaky speciál o maskách na vlasy.
    Jinak s bslzamkama na rty mas pravdu, jsou skvele s pekne voni a ten sorbet mam a je super.
    Rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :) Clarins mám hrozně ráda hlavně díky tobě :) přivedla jsi mě na skvělé produkty a díky tvým recenzím jsem se nebála do značky investovat a od té doby ji miluji.
    Festival péče a líčení probíhá ve Fann parfumeriích do 30.6.
    Líbil by se mi článek opět s nějakým upgradem tvé celkové péče o pleť a tělo nebo nějaký článek o dekoracích do bytu/domu nebo článek o tom, jak pečuješ o vlasy :)
    Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek..clarins zbožňuju..všechno od něj je úžasný!! Festival probíhá do konce června ve Fann parfumeriích. :-) Zajímá mě vše, co se týká beauty světa, ale momentálně bych ráda objevila nějaký super bronzer, tak takový článek by mě moc potěšil. :-) Přeji hezké léto. :-) ewcis@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ájo, to je úplně letní článek :-) jen to hýří barvami :-) krásný :-) taky jsem se né jednou vracela ke článkům, když jsem si něco chtěla najít, třeba o maskách a tak. Jaký článek by potěšil? Asi každý, ať je to nějaký update, nebo co Tě naprosto nadchlo, co překvapilo na plné čáře...nebo i oblíbené jídlo, které se točí u Vás často dokola..na čem s Nikčou ujíždíte v dobrotách, když si chcete smlsnout..či co plánujete na léto :-) festival probíhá ve Fann parfumerii a končí na konci června. mějte se krásně :*
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, festival prebieha vo Fann parfumériách, do 30.6.2017.
    Ja by som uvitala clanok o letných ruzoch a tekutých ruzoch, letne stylingove pripravky na vlasy
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda za nový a moc hezky zpracovaný článek :)Festival probíhá ve Fannu do konce června.A jsem posedlá péčí o vlasy,tak třeba něco takového by mě tady potěšilo nebo o nějaké péči po akné (proti flíčkum,jizvám),jestli teda něco takového znáš :) Na instagramu jsem jako beautyjoy a email je renata.lemonova0000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za úžasný člověk...nemohla jsem se dočkat, až si od tebe opět něco přečtu...článek mě opět navnadil udělat průvan v peněžence �� .... dříve jsem Clarins vůbec nepoužívala, ale díky tvým recenzím jsem si už pár kousků pořídila a musím říct, že je opravdu výborná...hezky se mi upravila pleť, a dekorativka je taky bezva �� ....festival probíhá ve FANN parfumerii do konce června �� ...a líbil by se mi článek o tom jak bojovat s alergiemi na kosmetiku... několikrát jsi zmiňovala, že ti něco nesedlo, že jsi měla na nějaký produkt alergii...tak by mě zajímalo, jaké to byly produktu, jak se alergie projevila a co s tím dál... naštěstí jsem se s tím sama ještě nesetkala, ale co kdyby �� Děkuji Jana Volfová Jana.volfova.jv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna na začátku týdne jsem ve FANN tyto olejíčky okukovala a zkoušela asi 15 minut :) Zamilovala jsem si právě tenhle mátový a pak medový, ale mám teď nakupovací stopku, abych spotřebovala to, co už mám, ale vyhrát ho, to by mi vůbec nevadilo! :D
    Tady je odpověď na otázku: Do konce června 2017 probíhá Festival líčení a péče v parfumériích FANN. Tvůj IG a profil Clarins sleduji už dávno :)
    Jinak mám nejraději články o konkrétních značkách, jako je zrovna tenhle a pak články o péči o pleť. Mám hrozně ráda i tvoje videa a je škoda, že teď nenatáčíš, doufám, že se k Youtube zase vrátíš :)
    Tak přeji hezký víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, od Clarins jsem ještě nic nezkoušela, ale ty a Lou mě na něj docela lákáte. Festival je do konce června ve Fann. U tebe na blogu by se mi líbilo třeba něco o přírodní kosmetice nebo klidně ty tipy na výlety, jak už psal někdo nade mnou.

    OdpovědětVymazat
  13. Zaujal mě hydratační krém a krém na zpevnění body fit. Festival trvá do konce června, článek by mě zajímal jak se staráš o svou postavu , teď už všichni víme o , že používáš body fit, ale jestli cvičíš, pokud ano tak jestli doma, v posilovně či třeba jogu, pilates atd.
    GFC Tereza blog
    IG terezablog0
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj Áji, skvělý článek a nádherné fotky. Spoustu produktů z nich také používám.
    Festival péče a líčení probíhá ve Fann parfumeriiích do konce června.
    Moc ráda bych si přečetla o péči o pleť, nějaké novinky, které se ti osvědčily.
    janavavrova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Áji, z tvéo článku mám ohromnou radost, festival probíhá ve Fann parfumerii během celého června. osobně mám nejradši na blogu péči o akné ale i péči nejen vnější ale i vnitřní - jídlo, čaje, doplňky stravy atd. papa
    nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoooj :)) Skvělá giveaway :333
    GFC Renata Okáčová
    instagram: renataokacova
    a) Fann parfumerie a do konce června
    b) miluji recenze kosmetiky hlavně olejíčků a péče, a taky typy ohledně použití olejíčků apod. použití jsou miliony a vždy mě zajímají nové způsoby O:)

    OdpovědětVymazat
  17. Festival probíhá do konce tohoto měsíce ve Fann parfumeriích. Ráda si u tebe čtu o mojí milované pečující kosmetice, ale bavil by mě třeba i nějaký home decor.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojí Ájo, jsem ráda, že jsi zpět a ráda bych se u tebe inspirovala např. články o bydlení - dekor, ale třeba něco o uspořádání věcí, dále líčící rutina a nějaké healthy tipy, co ti pomáhají nebo nějaký tip na letní výlet, no jak vidíš je toho hodně...jinak festival běží do 30.6. ve Fann parfumérkách, gfc: Péťa K.; insta: littlesmitka

    OdpovědětVymazat
  19. Já miluju olej na rty od Clarins, mam ten medový a už mam na dně. Až mi dojde musím běžet hned pro nové balení. Ten aplikator je božský a vždy si náramně užívám jeho nanášení, jsem vždy jak ,,magor" a přetírám si to stále dokola, protože aplikator je proste boží a roztomilý :D

    Jinak festival líčení a péče trvá do konce června 2017 :)
    Mám ráda články o home decoru a nebo takový ten klidný typ článků z běžného života (jídlo, výlety a různé tipy :))

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné fotky :) Kolem Clarins chodím už delší dobu (hádej, kdo za to může :D), ale pořád jsem se k ničemu nedokopala, protože chci všechno, po tomhle článku obzvlášť :D Sleduji na blogu a samozřejmě jsem splnila i instagramové podmínky (naire_6). Festival péče a líčení probíhá ve Fann parfumeriích do konce června. Ráda si přečtu jakýkoliv článek, ale momentálně bych hodně ocenila něco z dovolené, jako byl kdysi dávno ten Kypr :) V době prázdnin není tipů nikdy dost :) Zajímavé by ale byly třeba i Tvé oblíbené recepty. A ještě Ti musím napsat, co jsi uveřejnila video s tipy na meditační hudbu, poslouchám ji skoro pořád a fakt mi pomáhá, i při učení na státnice mi dělala společnost, takže děkuju moc :*

    OdpovědětVymazat
  21. Festival probíhá v parfumeriích Fann do konce června :-) na tvém blogu mne baví všechny články, ale zajímal by mě článek o tom, zda a jak se zajímáš o složení, původ a testování kosmetiky :-)
    na IG sleduji jako yee.yo
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Festival probíhá ve Fann parfumerii do konce měsíce června :). A já bych si moc ráda přečetla články ve stylu "Nejoblíbenější produkty od ... (dané značky)". Určitě bys tím pomohla nejen mě při rozhodování :)
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Ájo, bezvadná soutěž, díky za ni :) Sleduji jako Barbora Hápová. Festival probíhá do konce června v parfumeriích Fann. Co se týče článků, líbí se mi např. články o oblíbených a spotřebovaných produktech, ale jinak si u tebe počtu ráda o čemkoliv. A tento článek je určitě přínosný, plný zajímavých informací, Clarins mám taky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  24. Dekujeme za novy.clanek, mila Ajo!! Krasne fotky! Festival probiha do konce cervna v parfumeriich FANN. A ta rasenka je opravdu skvela!! Olej jsem ale jeste nezkousela.. Na tvem blogu bych si rada precetla neco o sebevzdelavani, motivaci, meditaci .. dekuju moc😊 v.budinska@post.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Terka Černá
    IG: teresiacerna
    a) V parfumeriích Fann a do konce června. :)
    b) Cokoliv o kosmetice..spotřebované, novinky, doporučení..
    Jinak Tě moc ráda sleduji na IG. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, festival probíhá do konce června ve Fann parfumeriich. Nejvíce by me bavili články o spotrebovancich, nebo o levné kosmetice. Jinak články můžou byt klidně delsi:D
    Na ig te sleduju uz dlouhodobe a Tvá instastories jsou ma oblibena❤

    OdpovědětVymazat
  27. Fann festival až do konce června, každý rok nápor na peněženku. Mam oblíbené asi nejvíc veškeré recenze kosmetiky.

    OdpovědětVymazat
  28. Festival Líčení a péče probíhá ve FANN parfumeriích do konce června 2017. Líbí se mi články o oblíbených produktech a hauly např. z Primarku :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Ajo. Jsem ráda že jsi zase akrivnějši. A Clarins je můj zázrak taky. Vlastně to byla první barevná věc na rty co jsem začla používat. Skin perfector mě baví v létě. Dělá mě odpočatější. U tebe mě baví srovnávačky a články věnované dekorativní kosmetice. Daniela alias Nielad_insta

    OdpovědětVymazat
  30. Ájo, super článek. Festival probíhá v parfumeriích Fann do konce června. Tvůj blog ráda čtu, díky tobě jsem objevila spoustu dobrých kousků, které bych si jinak nekoupila. Ráda bych si přečetla o krystalech, meditaci apod., vím, že se tím zabýváš a tohle téma mne baví a zajímá a je v něm spoustu zajímavého. PS: Mohlo by už být nějaké videjko, chybí mi tvůj kultivovaný projev. Třeba spotřebováno :) Slejskova.a@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ty fotky jsou prostě dokonalé :) Už dlouho mě lákají vyzkoušet oleje na rty a teď z novinek mě zaujaly masky a jelikož mám podobný typ pleti jako Ty, tak by mě zajímala taky ta zelená :)
    Na Instagramu i zde Tě sleduji už dlouho a Clarins na IG též :)
    Festival ve Fann parfumeriích trvá do konce června a na Tvém blogu čtu ráda asi vše, ale nejvíce miluji péči o pleť, protože jak jsem zmiňovala, mám podobný typ pleti, tak mi většinou vyhovují stejné produkty :)

    OdpovědětVymazat
  32. Děkuji za článek o mé oblíbené značce Clarins.
    Festival péče a líčení probíhá v parfumériích Fann do konce června 2017.
    Ráda bych si přečetla článek týkající se cestování letadlem /a to nejen z pohledu péče o pleť/
    přeji hezké léto :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Tyjo všechno od Clarins vypadá výborně!
    sleduju přes GFC jako Monika, na IG jako itsmissmonica
    tento festival probíhá ve Fann :)
    líbily by se mi nějaké doporučení na hodně suché rty (doufám, že právě tento produkt od Clarins by mi na to pomohl :))
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, veľmi ma bavia články no ale aj na Ytb chýbaš. Festival v parfumériach Fann trvá do konca června. Veľmi sa mi olejček páči a tak isto aj řasenka. Na tvojom blogu by ma bavilo urobiť nejaký článok o top produktoch z drogérie. Nejaké nové objavy. Som veľmi rada že na instastories vidíme ako vyzerá tvoj deň. Pozdravujem Nikolku. Môj email : buckova.veronika@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  35. GFC Jana Janotová
    IG yanacze
    Festival je ve fann parfumeriich do konce cervna
    Ctu rada cokoliv kolem kosmetiky, tipy, novinky, co stoji za to zkusit, cemu se naopak vyhnout a tak :-)

    OdpovědětVymazat
  36. GFC i IG jako barzoolka
    "Fann festival" probíhá po celý červen (tedy až do 30.6.) v parfumeriích Fann i na jejich e-shopu
    a moc by se mi líbily nějaké fashion nebo homedecor články ;-)

    OdpovědětVymazat
  37. a) Festival probíhá ve Fann parfumeriích do konce června.
    b) Ráda si přečtu úplně cokoliv o kosmetice. :-)
    IG: alzbetakrejcikova
    betykrejcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Aji,naprosto chápu že jsi mela pauzu,ted v lete se přiznám ze taky nestíhám čist každý článek a někdy nestihnu ani instatories. Zahrádka, bazén, teplíčko to nás lákaaa.Aji tyhle produkty vypadají skvěle, nemám žádný zkušenosti, fotky jsou nadherne a taky úžasný článek. Uvítala bych typy na výlety ktere podnikáte s Nikcou a někdy je to TOP misto s krásnou přírodou.
    Rada se zapojím do soutěže. Festival trvá do konce června ve Fann parfumerii.
    Antolikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Super, že jsi konečně vydala nový článek! :)
    Značku Clarins mám moc ráda a ačkoli ji neprozkoumávám dlouho, už si získala mé srdce. Hydra - Essentiel sorber používám už asi měsíc a na pleti dělá zázraky, stejně tak miluji i Lip Perfectory a oleje na rty.

    OdpovědětVymazat
  40. Dobrý den, ajo, nejsem vaše pravidelná čtenářka,ale moc mě bavila vaše videa na youtube, ale už pár měsíců tam nic nového nevidím. Budete ještě natáčet? Nebo jste se přesunula na jiný kanál? Jinak díky za vaši práci, já s ní bla spokojená :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.