Pages

15. 8. 2016

PRIMARK&Mueller HAUL - video

Krásný letní večer :-),
po mnoha měsících mám pro vás video. I když už jsem neměla v plánu natáčet, nevymyslela jsem zatím, jak na blog záživně zařadit příspěvky typu haul anebo spotřebované produkty. A tak jsem se rozhodla, že budu videa příležitostně natáčet, ale ne v rozsahu jako dříve. Hlavním streemem i nadále zůstává blog. Jen mne úplně nebaví fotit odpadky anebo nákupy. Snad se vám občasné video bude líbit. A děkuji za vaši podporu a loajálnost, protože video má i po několikaměsíční pauze opravdu hodně "views", potěšili jste mne <3 <3 <3

Pokud nakupujete v Primarku, napište mi, jaký byl zatím váš nejlepší úlovek :o))


2 komentáře:

  1. Super, tesim sa na obcasne videa, chybali mi uz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Katarino, potěšila jsi mne :-), užívej léto <3

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.