Pages

5. 7. 2016

TOP 5 HIGH-END CONCEALERS - TOP 5 HIGH END KOREKTORŮ





Krásný večer, mám pro vás pokračování Top 5 :-) a tentokrát se podíváme na nejlepších 5 korektorů z parfumérie (high end). 

Musím říct, že vybrat favority pro "top 3" bylo snadné, ale spravedlivě obsadit 4. a 5. místo bylo dost těžké... V šuplíku ještě zůstalo několik dalších skvělých korektorů, například od Benefitu, YSL či Lancome, ale brala jsem to férově podle toho, které korektory jsem nejvíce používala v letošním roce. 



Korektory řadím náhodně, ne podle oblíbenosti. Začnu u korektoru, který je bohužel dost opomíjený a přitom je absolutně úžasný. All About Eyes Concealer od Clinique má fantastickou krycí schopnost a co se mi líbí nejvíce, krásně o oční okolí pečuje, zesvětluje kruhy pod očima, zmírňuje váčky a bělí. Sice není tolik hydratační a rozjasňující, jako třeba Clarins IC nebo Urban Decay NSC, ale nechápu upřímně, proč se o něm tak málo mluví. Odstín č.1 je ultrasvětlý, myslím, že bude vyhovat i svělejším typům pleti. Neleze do vrásek. Je však trošku hutnější konzistence a jediná možná aplikace pro mne je prsty. Neumím si představit ho nanášet štětcem....





Dalším korektorem, se kterým bych si asi vystačila do konce života a v korektorové topce se dělí o prvenství s Urban Decay NSC, podle toho, jak moc krytí potřebuji. Dle mého názoru je Clarins Instant Concealer naprosto úžasný, protože fantasticky kryje a zároveň rozjasňuje a hydratuje. Jediné mínus vidím v odstínech, které malilinko pokulhávají. Používám odstín č. 1 v zimě a č.2 teď v létě. Oba odstíny jsou mají růžový podtón a č.2 docela výrazný růžový podtón. Má to však tu výhodu, že odstraňuje tím pádem namodralé odstíny na pleti, ale umím si představit, že někdo potřebuje spíše odstíny s výraznější žlutým podtónem. Tento korektor v akci jste mohli vidět v mém posledním tutoriálu na YT. Výdrž je skutečně celodenní a zároveň absolutně nemám pocit, že by pokožku tento produkt vysušoval. V neposlední řadě stačí ho absolutně minimální množství. I při denním používání nejsem stále ani v polovině balení, a to jsem si ho kupovala vloni na podzim.



Mou další velkou láskou je Double Wear Concealer od Estée Lauder. Mám již třetí balení. Na úvod musím říct, že tento korektor má prvenství co do univerzálnosti. Je skvělý pod oči, ale i na ostatní plochy na obličeji, skutečně skvěle drží. Mínus je v tom, že může pod očima, při každodenním používání, po nějaké době vysušovat. Ale pokud je vám okolo 20tky, tak tohle nemusíte řešit. Odstíny jsou docela fajn. Jediné mínus tohoto skvělého produktu je, že mu občas upadne pěnový aplikátor. Což je mínus docela velké :-(. A nestalo se to jenom mně. #whatever


Velmi mnoho toho bylo řečeno a napsáno o NARS Radiant Cream Concealer. Jak to vidím já.... Tento korektor je skutečně těžký kalibr. Jen si myslím, že občas není potřeba brát kanón na vrabce. Je to asi subjektivní, ale mám pocit, že brutální pigmentace způsobuje pocit,  jakoby se pleť mírně dusila. Proto ho používám jen do vnitřních koutků očí, kde jsou nejtmavší prohlubně. Určitě bych tento korektor nenanášela štětcem. Asi bych měla RCC ještě raději, ale mám zásadní problém s odstíny. Vanilla je na mne moc světlá i v zimě a Custard zase příliš tmavý. V létě sice ne, ale je dosti oranžový. Řeším to tak, že tyto dva odstíny míchám dohromady. Pak je výsledek opravdu krásný. Ale musím přiznat, že tahle korektorová laboratoř mne moc nebaví, zvláště pokud pospíchám. Ale i tak je tento korektor úžasný a pokud nemáte moc mastnou pleť, bezvadně funguje i na větších plochách obličeje. Domnívám se, že RCC nebude úplně ideální na zralou pleť. Zasychá do spíše matného finishe a nerozjasňuje tolik, jako třeba Clarins.


Zakončím druhým z mých top 2 korektorů :-). Opravdu nesmírně miluju Urban Decay Naked Skin Concealer. Pozoruhodně slučuje vysokou pigmentaci s lehkostí, a to je hlavní důvod, proč jsme nejlepší kámoši. Můžu ho nanést až k hranici spodních řas a nevysušuje. Výběr odstínů je podle mne nejlepší, ze všech korektorů, o kterých tu dnes píšu. Škála barev zahrnuje jak teplé, tak i studené podtóny. Tento korektor je velmi tekutý a pokud cestujete, dá se použít i jako makeup na T-zónu. Navíc, ubývá a to mne baví :o))) Upřímně mne nenapadá nic, co bych NSC vytkla. Asi není tolik pigmentovaný jako NARS, ale raději přiznám trošku stínů kolem očí, za cenu toho, že výsledný finish vypadá velmi zdravě. Pokud hledáte drogérkovou alternativu k tomuto produktu, mám pro vás dobrou zprávu :-). Hodně se podobá Catrice Liquid Camouflage, jen má více pigmentu a nevoní tak vlezle, jako Catrice a finish je více rozjasňující a profi.

Ještě malá rekapitulace, jako v minulém postu. Pořadí stejné jako na fotu.

Urban Decay NSC - mínusy nevidím žádné, nejkryje nejvíc na světě, ale dělá finish dokonale zdravé a zářící pleti. Výdrž je perfektní, nezalézá do vrásek. Nejlepší výběr odstínů (podle mne).

NARS RCC -  korektor s asi nejlepší pigmentací vůbec. Na mladou pleť je podle mne ideální, skvělé odstíny pro bledulky anebo úplně tmavé typy. Solidní výdrž.

Clarins IC - nejvýživnější a nejvíce rozjasňující korektor s fantastickou pigmentací, absolutně nezalézá do vrásek. Jediné, relativní mínus - odstíny. Ale pokud si vybere, z toho, co se vyrábí, zaručuju vám, že to bude #biglove :-)

Clinique AAE - neprávem přehlížený korektor, který fantasticky kryje a pečuje o oční okolí. Nevýhou je trošku tužší konzistence. Má však vynikající pigmentaci a těší mne i pocit, že nanáším jak korektor, tak i péči. Pro štětcové maniaky asi nebude.

Estée Lauder DWC - spolehlivý parťák pro náročné dny, necestuje po obličeji, je přirozený, odstíny k dispozici fajn, jen může po pár dnech způsobovat pocit mírného vysušení okolo očí. Nejvíce univerzální korektor. Pozor, nenechte se napálit. Letos se začala prodávat nová verze DWC, která je však podle mého názoru naprostý propadák.... je mi líto... P.S. aplikátoru občas ráda padá hlava :o))), takže je lepší neztratit paragón..

Jaké jsou vaše názor na Top 5 z high end rybníčku? Vidíte svého favorita? Popř. pokud ne, jaký je ten váš?? Děkuju za vaše milé komentáře :)

P.S. před "a to" se píše čárka .... :)




23 komentářů:

  1. Ahoj Aji :) děkuju za krásné top 5 :* já mám doma EL DoubleWear (pořád teda starou edici) a kupodivu i ten Clinique, oba dva za mě palec nahoru! Můj další favorit na projasnění je YSL, ale zase tak dobře nekryje.
    A na wishlist po přečtení přibyl Urban Decay, ach jooo... #potrebuju :)))
    Pěkný večer! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Jíťo, YSl používám teď skoro každý den, ale nedá se říct, že by to byl korektor :-D. DW je klasika a doufám, že nám ho nepřestanou vyrábět! :/

      Vymazat
  2. Ahoj Ájo můj nej z těchto korektorů je určitě Double Wear. Nikdy mě nezklamal. Zkoušel jsem i od Clarins, ale mě právě vadí ten velký růžový podton.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to úplně chápu, č.1 bude asi světlá na tebe a č.2 je hodně růžový, ale mně to naštěstí až tak nevadí... Vidím, že všichni mají rádi DW :-)

      Vymazat
  3. Clinique jsem mela a vydrzel neskutecne dlouho a to jsem ho pouzivala temer kazdy den...Ted mam Misshu a taky diky Labradoore u nas neprodavany Maybelline...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem překvapená, že Clinique zná docela hodně lidí :-). Misshu jsem měla kdysi a moc mi nesedl, ale už je to pár let a věřím, že teď budou určitě nové produkty, lepší.

      Vymazat
  4. Anonymní6/7/16

    Ahoj Áji, super článek :-) Chci se prosím zeptat jaký používáte odstín korektoru Urban Decay? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Light Neutral v zimě a v létě Medium Light Warm.

      Vymazat
  5. Pro mě je top ten od NARS a pak v pořadí Clarins a teď mě dost baví ten nový Bourjois. UD korektor mi přijde srovnatelný s tekutým Camuflage od Catrice a nejsem do něj zatím asi tolik zblázněná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bourjois mám na wishlistu, v obchodě se mi moc líbil. NARS jsem si koupila kvůli tobě :)))). Asi bych ho měla ještě radši, kdyby se vyráběl v odstínu, který mi sedí. Míchání dvou mne někdy rozčiluje :-D

      Vymazat
  6. Z žádných uvedených korektorů nemám, ale v poslední době mě velice zaujal Ideal Flawless od Avonu: http://slecnajahodova.blogspot.cz/2016/06/matujici-korektor-ideal-flawless-od.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bohužel neznám, díky za tip :-). Některé věci od Avonu jsou moc fajn.

      Vymazat
  7. Mám nejraději Double wear od EL, ale teď na mateřské musím víc šetřit, tak si kupuju Catrice liquid Camouflage, jen teda je dost náročné ho na e-shopech sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Catrice bych řekla, že se vyrovná high endu, pokud člověk nepotřebuje extra krytí, určitě stačí, já ho mám moc ráda :-)

      Vymazat
  8. Anonymní7/7/16

    za mna novy objav Bourjois radiance reveal,inak mi kazdy ci uz lacny alebo drahy zaliezal do vrasok a pritom ich nemam az take markantne ked nie som namalovana. Suverenne najhorsi vsak bol ten od EL, ten sa mi pod oci doslova "zapiekol" a stacil jeden silnejsi usmev a vytvoril mi neskutocny vejar okolo oci. Uz som ho posunula dalej. Asi to bude tym ze mam pod ocami neskutocne tenku kozu alebo uz neviem no.. Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní Mončo, nedávala jsi ho moc velké množštví, toho EL? Mně stačí na obě oči velikost tak 2x2x2 mm, určitě ne více...

      Vymazat
    2. Anonymní8/7/16

      skusala som ho davat trosicku, potom viac, nepudrovat, zapudrovat a efekt stale rovnaky (s pudrom este horsi). Vyskusala som aj MAC krektory tekute, tie nedrzali ani 10 minut na mieste. To iste od Lancome Effacernes Longue Tenue Concealer (vodovy a nedrzi). Tuhe pod oci zasadne nedavam, robi to zlobu. Kym som objavila ten od Bourjois tak som si davala pod oci ich makeup Healthy mix v najsvetlejsom odtieni. Ale ako korektorovy maniak mam v plane vyskusat vsetky zvysne, ktore prezentujes :) Moni

      Vymazat
  9. Nezkoušela jsem ani jeden ze zmíněných, mně totiž korektory vždycky vydrží hrozně dlouho, a tak je moc nestřídám. Každopádně vždycky jsem si chtěla koupit slavný NARS a mám úplně stejný problém. Vanilla je na mě světlá, Custard zase tmavý a kupovat oba se mi opravdu nechtělo. Já nedávno spotřebovala rozjasnující korektor od Bobbi Brown, který sice nebyl špatný, ale kryl docela málo. Navíc ke konci už začal trochu divně zapáchat, tak jsem si pořídila nový od 100% Pure a jsem moc spokojená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu značku 100% Pure vůbec neznám, díky za tip :-)

      Vymazat
  10. Díky za další info TOP Áji korektorů..., zkušenosti mám s Clinique, ráda bych vyzkoušela Urban Decay Naked Skin Concealer .. tak čekám jak mi Sephora zprovozní ten e-shop a testnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Laďko :-). UD korektor naprosto miluju, ten určitě zkuste :-) <3

      Vymazat
  11. Ahoj Ajo...super sbirka na "vecne casy" :-))....ja mam ten Clarins,EL a Sensai,ten je boziiii...opravdu doporucuji. Vsechny mam na stejne pricce a pouzivam,podle toho jak se momentalne vyspim,teda spis nevyspim :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, na Sensai, podívám se na něj... nebo raději ne .o)))))

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.