Pages

11. 11. 2015

VYHLÁŠENÍ PŘEDVÁNOČNÍ YANKEE CANDLE GIVEAWAY



Krásný svatomartinský večer,
také byl někdo z vás dnes na lampionovém průvodu? My ano a musím říct, že to byla vážně krása! 
Jsem zde s vyhlášením "Předvánoční Yankee Candle Giveaway", o kterou se soutěžilo na mém YouTube kanále ZDE.

Pod videem se sešlo neuvěřitelných 818 komentářů. Byla jsem vážně napjatá, na koho se tentokrát usměje štěstí. :-)
  
Vítěze jako vždy vybral random.org, dobré vibrace dnes mělo číslo 46 :-)..... střední housewarmer Christmas Memories poputuje možná už zítra k Hance Suché, které tímto MOC GRATULUJI!! Je určitě k čemu, tato vánoční vůně je moje absolutně nejoblíbenější. Jen doufám, že vítězka nebude po čase litovat, až zjistí, že Yankee Candle je prudce návyková záležitost :-D. 




Hanku prosím, aby mi z uvedeného emailu zaslala, pokud možno co nejdříve, kontakty na sebe.

Pro všechny ostatní - do Vánoc si určitě dáme ještě jednu Y.C. soutěž, protože vidím, že vás baví a ráda bych vás znovu potěšila! Napište mi do komentáře, o jakou vůni byste chtěli soutěžit příště <3....


14 komentářů:

  1. Vítězce moc gratuluji😏 Osobně mám momentálně nejvýš na wishlistu Honey glow.. Ale tvůj výběr určitě nemůže šlápnout vedle😉

    OdpovědětVymazat
  2. Vyherkyni gratuluji :)
    Yankee candle souteze jsou super!! ❤️
    Priste bych rada soutezila treba o sugered apple, soft blanket, a klidne o jakoukoliv �� kazda yankee candle je skvela ��

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji vítězce! Vyhrát takovou úžasnou svíčku musí být radost! :) YC svíčky opravdu miluji a líbila by se mi soutěž o nějakou, která je univerzální a dá se pálit celý rok :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji vítězce, určitě opět o nějakou tvou oblíbenou vánoční vůni ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ájo,vítězce moc gratuluju.Je super že bude další sotěž o Y.C.!Zeptej se Nikolky ta ti určtě poradí!Ta má odpověď na vše.Přeji pěkný den a pá.: )

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní12/11/15

    Třeba o Sugared apple, na tu bych byla moc zvědavá. Ještě jsem si k ní neměla možnost přivonět, jen si ji představju z popisků na internetu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Aji, pro mne je zatím nej Sugared apple, ale myslím si, že udělá radost jakákoli YC. Výherkyni gratuluji

    OdpovědětVymazat
  9. Taky moc gratuluji a přeji příjemné večery s krásnou vůni :) jak píšete ještě nemáte nic od YC jen vosk tak pozor je to krásná závislost :)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji vítězce, jistě musí mít radost a předčasné Vánoce! :) Já si plánuji pořídit nějakou levandulovou svící a taky to s tím zázvorem, jak si o ní mluvila ve videu.. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji. Nemůžu sehnat Honey glow :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní23/11/15

    Mila Ajo, ja bych strasne chtela soutez o svici Berry Trifle! Vcera jsem vyzkousela vosk a jsem z te vune uplne na mrtvici!!! A navic tenhle temne cerveny odstin, to je proste takova krasna vanocni barvicka... :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.