Pages

25. 11. 2015

TIGER mega Haul, Co dostala Nikča k svátku, Tipy na dárky - VIDEO

Krásný večer moji milí,
včera jsem se zúčastnila díky vám finále Blogerka roku 2015. Hrozně moc děkuji vám všem, kteří jste mi poslali hlasy, ale i těm, kdo jste poslali hlasy někomu jinému, protože pro nás blogery/youtubery je to největší odměna, pominu-li to absolutně nejdůležitější a sice, že nás čtete, sledujete, komentujete :-).
Dnes mám pro vás první vánoční video. Tento víkend již začíná Advent a já vám slíbila tipy na vánoční dárky. Asi to byl osud, protože se otevření prodejny Tiger na Černém Mostě časově setkalo s tím, kdy má Nikča svátek a koupila jsem jí tam spoustu dárků, ale i něco  pro sebe :-D. Snad se vám video bude líbit. Nechci ukazovat Mátovou tyčinku moc často, tak to berte spíše jako první adventní zpestření zde :-).  U nás budou vánoce v klidu, protože o dárky se nám postará Ježíšek, jenom napeču pár druhů cukroví, zbytek koupíme a uklízím průběžně celý rok, takže není co řešit :-D. Napište mi, jestli znáte dánské prodejny Tiger, jestli jste tam už někdy byli a jak se vám celkově líbí :-). Mně osobně se celý koncept líbí moc,  produkty jsou originální, vtipné a za pár korun. To myslím na trhu chybělo. 

Krásný advent přeji :-) <3

12 komentářů:

  1. Tiger u nás také máme, ráda tam kupuji různobarevné svíčky, ale jinak je to prostě taková "hrabošárna" :-) O něco raději mám Nanu Nana, je to podobný koncept, ale víc se mi tam líbí doplňky do bytu a různé dekorace, obzvlášť teď před vánoci.

    OdpovědětVymazat
  2. Tiger je pro mě trochu z ruky,což je velká škoda.Jinak video opět parádní.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní26/11/15

    Nikča je úplně boží! Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Andrejko včera jsem už reagovala na video a tak víš ,že moc pěkně zpracované a plné hezkých tipů na vánoce. Pro mě jsi stejně vítěz jako blogerka :) a najdu vždy ve videu to proč se na ně dívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní26/11/15

    Ahojky, teda holky, video se vám moc povedlo. Nikče je rozená youtuberka :) A jako vždy, Aja vypadala naprosto NÁDHERNĚ. Opravdu jsi moc krásná ženská. Do Tigeru jsem se ještě nedostala, tak bych se chtěla zeptat na ceny - třeba ten diář jako ukousnutá čokoláda, na kolik vyjde? Jinak moc děkuju za inspiraci, kam vyrazit pro nějaké vánoční dárky. Užijte si krásný večer Pavla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že nikde v blízkosti Tiger není...ta zlatá a měděná mistička je krásná a ten čokoládový diářek je taky super, to jsem ještě neviděla! :) Nikolka je tak bezprostřední, rozbalování dárku pod stromečkem s ní musí být krásný zážitek! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ajo,tak to je nahoda jako hrom. Min.tyden jsem prave tuto prodejnu objevila na Vacl.nam.(casto tam nejezdim)a pravda je,ze jsem tam par hezkych kousku a tipu na darky take zahledla,neco je ve Tvem rozkosnem videu s Nikolkou;-) Nakoupila jsi urcite paradn! Ajo,mam dotaz od nasi Nikci:od kud ma Tva Nikca to super triko s konikem? Asi ho musi mit.....;-) Diky za odpoved a mejte se paradne holky nase:-* V.a N.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné video :) Nejvíc se mi líbilo, jak Nikča zvolala, že to vypadá jako živá čokoláda :D

    OdpovědětVymazat
  9. nic proti, ale mně ty měděné mističky připomínaj meděné urny, jen v menším..hihihih
    To už je pracovní deficit...:-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní29/11/15

    V Tigeru jsem byla nakouknout, poté co o něm psala Rendy. Nooo - nechala jsem tam pěkných pár stovek, např. toho dinosaura máme taky, to bude určitě úspěch! taky papírenské věci, vánoční blbůstky, zápisníčky, sešítky,,,,
    Uniklo mi, proč se říká Nikče Mátová tyčinka, to je teda dost crazy?! Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné video, Nikča je boží, nová generace youtuberek:)) Moc vám to oběma sluší holky:))

    OdpovědětVymazat
  12. Tiger je super. Ale co jsem si všimla,tak je super jen v zahraničí:-(. Před Vánoci jsem byla v Tigeru v Dánsku nakoupit dárečky pro kamarády z ČR a když jsem se od ségry dozvěděla, že Tiger je už i v Praze, trochu jsem se lekla, že jim tak nepřivezu nic originálního, protože ty věci už budou dávno znát. Jaký mě ale čekalo překvápko, když jsem po příjezdu zašla do Tigeru na Václaváku a jejich současná kolekce odpovídala produktům, které se v Holandsku prodávali před lety:-( Český Tiger mi přijde tedy jako dost předražený outlet:-(.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.