Pages

26. 8. 2015

Posvíceno na makeupy/All about Foundations

 Krásný večer Vám všem,
dlouho jste si psali o nějaké ucelenější video o makeupech. Navíc, nejčastější otázky, které mi píšete, se týkají právě výběru makeupu. Protože fakt nemůžu poradit, pokud vás nevidím, natočila jsem mini "průvodce" jak si makeup vybrat. Snad se vám bude líbit a hlavně hodit :-)!


10 komentářů:

  1. Anonymní27/8/15

    Ahoj a ktory je naj naj naj pre teba ?milka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych si měla vybrat pouze jeden jediný, byl by to Dermacol 24h, připadá mi nejuniverzálnější :-)

      Vymazat
  2. Anonymní27/8/15

    Dobry vecer Aji, prosim vas kde muzu koupit takove stolky jak mate u postele? Dekuji za odpoved

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní28/8/15

    Skvělé video Ájo, mám tvůj blog čím dál radši :-) Ráda bych se tě zeptala na přípravek Uriage Hyseac K 18, přemýšlím že si ho koupím. Mám smíšenou až mastnou pleť v T-zóně a v té mám také hodně rozířené póry. Chtěla bych zjemnit reliéf pleti a stáhnout póry, je tento produkt opravdu tak účinný, doporučila bys mi ho? Popř. nechystáš na něj nějakou recenzi a třeba fotky před a po :-) Díky. Měj hezký den :-) Deni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, děkuji, to mne těší :-). Ano Hyseac K18 je super, už jsem jeden celý spotřebovala. Fota před a po by v mém případě nedávaly smysl, protože už 8 let používám ve velmi silné koncentraci ovocné kyseliny (Neostrata) a také chodím v zimě na IPL (intenzivní pulsní světlo), oboje působí na vyrovnání rozšířených pórů a barevné nerovnoměrnosti....

      Vymazat
  4. Dobrý večer Ajo, máte moc hezká a poučná videa. Velmi bych uvítala video o podkladových bázích.
    Dosud jsem je nepoužívala (i když mi je už 44 let). Po shlédnutí tohoto Vašeho videa jsem si došla do Dounglasu pro nějakou bezsilikonovou bázi (mám velmi citlivou pleť s rozšířenými póry a ze silikonů mám strach). Prodavačka mi poradila Clarins Instant Smooth. V obchodě mi byla moc příjemná, tak jsem jí koupila, bohužel až doma jsem zjistila, že silikony obsahuje. Co jsem se dočetla na netu, snad bezsilikonová by měla být od Korres, ale tu nemůžu nikde sehnat a ani Bobby Broun, kterou zmiňujete ve videu nemůžu nikde najít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, děkuji moc, bohužel to je docela častý jev, že personál některých parfumerií není úplně v obraze, co se týká složení, i když, ruku na srdce, při tisících položek by si asi nikdo nepamatoval přesné složení produktů. Báze Bobbi Brown, kterou ukazuji ve videu je stoprocentně bez silikonů a dá se koupit buď v butiku Bobbi Brown na Novém Smíchově anebo v některých Douglasech. Myslím, že během dnů Marianne bude jedinečná šance si koupit něco od Bobbi B. se slevou...

      Vymazat
  5. Moc děkuji za Vaší odpověď. Ve finále mi ani nevadí, že jsem koupila silikonovou bázi, protože je opravdu velice příjemná, sametová. Jen ji budu používat příležitostně - svátečně. Čím víc se o báze zajímám, zjišťuji, že to vyhlazení nerovností na tváři asi bez silikonů moc nejde...
    Moc děkuji za tipy určitě pořídím i bezsilikonovou na denní nošení.
    Přeji hezký víkend.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásně ta videa děláš, je vidět, že si s tím dáváš záležet, Ájo :-)

    Jinak, ráda bych tě pozvala na můj nový blog s tajnostmi, které nemohu sdílet v reálu běžně s lidmi (nevěra, sex, láska, peníze...), všechna témata, která řeší každý normální člověk, ale detaily z nich, které jen tak někdo vědět nemůže... Ale jestli tě nic takového nezajímá, tak vůůůbec nekoukej! :-) Můj tajný deníček, 100% autentický, Belliny tajnosti Bella*

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.