Pages

17. 5. 2015

FENOMENÁLNÍ PRE-FALL BULL TERIER KOLEKCE JIMMY CHOO


 ANEB JAK Z JEDNÉ ŽIVOTNÍ KRIZE VZNIKL UNIKÁTNÍ PROJEKT



 Krásnou neděli vám všem,
dnes bych se s vámi ráda podělila o nadšení z  fenomenální Pre-Fall kolekce Bull Terier, kterou v pátek 15.5.2015  uvedl na trh Jimmy Choo. Z bullteriéra jménem Jimmy Choo se tak stala nejslavnější psí celebrita :-).

V době, kdy většina brandů plní stránky časopisů opálenými modelkami nadpřirozeně dokonalého vzezření
i proporcí, kreativní ředitelka Jimmy Choo, Sandra Choi, přišla s geniální počinem.

Oslovila ke spolupráci brazilského umělce Rafaela Mantesso, který byl na sociálních sítích proslulý kresbami svého bullteriéra, což bylo asi jediné, co mu v prázdném bytě po rozvodu zůstalo :-). K této životní zkoušce přistoupil velmi kreativně. Prázdnotu ve své bytě a duši začal zaplňovat roztomilými kresbami Jimmyho ve šťastných pózách a veselých situacích, např. v roli DJ nebo na pohovce, popíjejícího drink atp. 

Rafaela můžete sledovat na instagramu @rafaelmantesso a @jimmychoo, vřele doporučuji!

Další informace a oficiální fota kolekce najdete ZDE.

Kolekce Bull Terier se nebude prodávat zdaleka ve všech buticích CH v Evropě, takže její prodej na českém trhu je fantastický úspěch. Vypovídá to o tom, že se vedení korporace jevíme jako perspektivní trh.

Co si můžete z kolekce pořídit? V první řadě bych chtěla zdůraznit, na základě osobní zkušenosti, že personál v butiku JCH je na české poměry (i na poměry běžné obsluhy ostatních butiků v této lokalitě), nadprůměrně milý, profesionální a přátelský. A to i v případě, že si jdete něco prohlédnout a nic si nekoupíte. Luxusní zboží nejsou housky a personál chápe, že zákazník chce danou věc vidět třeba několikrát, než si zboží koupí. Ostatně auto si také nevyberete při první návštěvě autosalónu, že? :-)

Marketingově je kolekce velmi chytře uchopena, produkty, kterými si můžete udělat radost, začínají zhruba na úrovni něco přes 1.000 Kč. Například obal na Iphone koupíte za 1.400,- Kč, malou peněženku za 6.600,- Kč, velkou peněženku za cca 11.000,- Kč, obojky ve dvou velikostech a provedeních od 6.100 - 7.800,- Kč, dále psaníčko (to které mám v ruce na fotu, dostupné ve 2 barevných provedení) stojí 9.300,- Kč a nádherná velká kabelka je za 21.000,- Kč. Ceny prosím berte jako orientační! :-)











Zaujala vás kolekce s bullteriérem Rafaela Mantesso? Co se Vám líbí nejvíce? Chtěli byste se dozvědět něco více i o jiných kolekcích Jimmy Choo? Budu ráda, když mi napíšete své názory do komentářů :-).



19 komentářů:

  1. Je to krása :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/me-elfi-zlaticko.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ta velká kabelka je božská.. I když je fakt, že úplně nevím, s čím bych jí kombinovala. Každopádně si momentálně 20 tisíc z rozpočtu určitě netrhnu, leda že bych tak půl roku šetřila celou mateřskou :D Ale úplně vidím, jak by mi někdo rozzářil den, s takovou kabelkou ho potkat někde ve městě.. Hned bych měla úsměv od ucha k uchu.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě je to až moc kreativní a moc si nedokážu představit, že bych třeba takovou kabelku nosila. Ale zas tolik mě to netrápí, protože bych kvůli ní musela rozbít prasátko a to se mi nechce :D Ale třeba ten kryt si už představit dokážu, kdybych ovšem měla Iphone :D

    OdpovědětVymazat
  4. hihi ten bulík je boží :) jednoho občas hlídám jsou to skvělí psi. Líbí se mi všechny ty věci.. brala bych to všechno!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle jde mimo mě. Kreslené postavičky a zvířátka mi na dospělé ženě přijdou nevkusné. Možná kdyby mi bylo 20, ale to jsem zase neměla těch 20 tisíc na kabelku.

    OdpovědětVymazat
  6. Jééééééé, tak to je hrozně roztomilá kolekce. Potřebuji asi všechno, ale bohužel mi to jako 15-ti leté za rok studentce ani náhodou nevystačí peníze a žádat o ně rodiče mi vážně přijde trapné (Jelikož si žádné oblečení ani kosmetiku platit nemusím) Aspoň se můžu kochat a doufám, že až si ji budu moct dovolit (brigáda, práce apod.) tak, že se nějaká takováhle sweet kolekce zase vyskytne :) Kája

    OdpovědětVymazat
  7. Nějak si nedovedu představit, kam bych to nosila;-). Ale každopádně je to originální.

    OdpovědětVymazat
  8. tak tohle y mě také nezaujalo..jako tvar kabelek či psaníček ano, ale ten pes tedy rozhodně ne...třeba jako manažerka s takovou kabelkou na schůzku..:-)
    ale je to věc vkusu...

    OdpovědětVymazat
  9. :-D :-D :-D jak se říká, originalitě se meze nekladou, je to roztomilé a hezké, ale asi bych to moc často ze skříně nevytáhla a paradoxně by větší radost z kabelky měla moje dcerka :-)
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé, tak to je rozkošný! Nejvíce se mi líbí ta velká kabelka, elegatní a přitom tak hravá! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Wau, tak to je zajímavá kolekce! Bohužel to není moc v rámci mého rozpočtu, ale podívání nic nestojí :) Jinak ta kabelka je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  12. Občas se pozastavuji nad faktem, co ty lidi nevymyslej. Tohle je jeden z těch správných příkladů :-D Ale jestli mu to pomohlo se s tím vyrovnat, tak proč ne :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Vtipná kolekce. Myslím, že je určená především pro milovníky pejsků. Jako majitelky Bull Teriérů minimálně jeden kousek z této kolekce musí mít, i kdyby to byl jen obal na mobil,nebo peněženka.
    Jsem sice majitelkou papouška, pejska nemám, ale ten obojek....aach, chci ho:))

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný nápad, je tu parádně vidět, jak je všechno zlé k něčemu dobré, a tomu já rozhodně fandím! I když se sama snažím být optimistkou za všech okolností, vždycky to nejde a tenhle nápad je skvělou inspirací, jak nikdy neztrácet naději :-)
    nejvíce se mi líbí ta veliká kabelka, ale vzhledem k tomu, že jsem stále studentka.. no, také nebudu ztrácet naději, že si na ní někdy ušetřím :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Tahle kolekce mi příjde, vážně dobrá. Konečně někdo přišel s něčím jiným než novými barvami a tvary kabelek, peněženek apod. a konečně vidíme pořádný nový nápad. Já tleskám, ikdyž musím přiznat zcela upřímně, že pro mě až tak není.

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tyto pejsky nemusím, ale od Jimmyho bych brala jedny botky :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Rozhodně to je zajímavé a super nápad, ale já sama bych si to nejspíš teda nekoupila..

    OdpovědětVymazat
  18. Brala bych tu peněženku :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.