jsem zde s vyhlášením výsledků velké vánoční Giveaway.
Všem vítězům gratuluji a prosím, aby mi poslali(y) z emailové adresy uvedené v komentáři,
své jméno a doručovací adresu.
Rozhodla jsem se ale, že vyhlásím ještě 2 ceny navíc, pro nejvíce aktivní/komentující čtenářky blogu/Youtube kanálu, které vyhrávají speciální cenu (překvapení):
Moc vás všechy zdravím po svátcích a doufám, že jste si je hezky užili, v rámci možností...
Dnes mám pro vás novinku, která vás asi poněkud překvapí, stejně jako překvapila mne.
Včera mi během jedné vteřiny zmizel celý účet z Instagramu. Po několika hodinách ne-komunikace se supportem, jsem umístila dotaz na FB stránky svého blogu, zda-li by mi někdo nemohl poradit, co s tím. Bohužel, nemohl :-(. Během 3 hodin Facebook smazal i stránku mého blogu, a to tak, že definitivně. Opravdu jsem nevěděla, jestli sním či bdím a doufala, že se z hrozného snu probudím.
O zlý sen bohužel nešlo. Nicméně, dozvěděla jsem se alespoň důvod, proč se to celé stalo. Po skoro 2 letech fungování mého blogu přišla jedna americká korporace s tím, že na slovo "beautypedia"mají ochrannou známku, celosvětově platnou a tudíž musím svůj blog uzavřít anebo přejmenovat.
bohužel, včera odpoledne jsem začala nahrávat dnešní video a nahrálo se mi v rekordním čase 27 hodin :-D, tudíž jsem s ním až dnes. Předpokládám, že máte asi večer před Štědrým dnem úplně jiné myšlenky, než na kosmetická videa :-), ale třeba se vám bude hodit někdy v průběhu svátků, namísto pohádky - na chvíli :-).
VÁNOČNÍ SUPERLAST MINUTE DÁRKY Z DM NEBO LÉKÁRNY - PRO KAŽDÉHO
Znáte to, vše do posledního detailu naplánované, pak se ale objeví něco, co v plánu nebylo, třeba nemoc atd. a najednou je vše jinak, než si člověk představoval.
Mám pro vás pár tipů na dárky, které seženete, troufám si říct, i na Štědrý den dopoledne, protože se dají koupit v DM-ku a v lékárnách, tzn. vhodné pro všechny, kdo mají tato dvě prodejní místa v dojezdové vzdálenosti.
Chceš být zpěvačka a proniknout do velkého světa showbyznysu?
Toužíš po záři reflektorů, natáčení videoklipů a životě celebrity? Pak tato příležitost je pro tebe to pravé! Přihlaš se na www.aquababes.cz
Možná jste si v posledních dnech na
blogu všimli banneru, který informuje o akci Aquababes. Je to skvělá
příležitost, Aquila pořádá casting na tzv. Aquababe. A kdo je Aquababe? Nadějná zpěvačka, která miluje hudbu, ráda tancuje a zpívá
a zároveň touží po tom ukázat, co všechno umí. Možná si vzpomínáte na
několik populárních talentových soutěží, které v minulosti proběhli v
televizi, tato se jim trochu podobá. Finalistky loňské Aquababe
měli velký úspěch a jejich single "Neříkej mi baby", měl obrovský úspěch.
Přes 4 milióny shlédnutí na YouTube, desetitisíce fanoušků na sociálních sítích, první místo v hitparádě T-Music
Chart. Toto jsou čísla, která dokazují, jak moc lidí tě díky této soutěži
může vidět, a tím se ti otevřou dveře do nového světa příležitostí.
VÁNOČNÍ LAKOVÁNÍ SE SALLY A RECENZE SALON GEL POLISH
Krásný sváteční večer,
dnes mám pro vás tip na vánoční úpravu nehtů a také recenzi Salon Gel Polish od Sally Hansen, kterou píšu po půl roce kontinuálního používání. První recenze a video-tutoriál, kterou jsem zveřejnila na YouTube ZDE ,
vyvolala docela velký ohlas, jak v pozitivním, tak v opačném smyslu.
Po půl roce se mi podařilo nashromáždit prakticky všechny odstíny SGP a rozhodla jsem se k "převelikému počinu" ...haha, vytvořit pro vás swatche! Myslím, že největším mínusem při prodeji, je právě absence swatchů, odstíny nejsou vlastně nikde pořádně vidět, musíte "věřit" barvě na krabičce a doufat, že to bude plus mínus autobus vypadat stejně.
JAK NAKUPOVAT OBLEČENÍ NA INTERNETU BEZ OBAV A RIZIKA
foto zdroj: www.dreamstime.com
Nedávno jsem zveřejnila post s "wishlistem" a hodně lidí se mne pak ptalo, zda se nebojím nakupovat oblečení na internetu kvůli odhadu velikosti. Upřímně, po zkušenostech s dodavateli z celého světa musím přiznat, že to bývá riziko. Náhodou jsem se dozvěděla o nové službě, která mne nadchla, jmenuje se "Size ID" www.sizeid.com, pomůže vám
správně změřit vaše míry a potom doporučí nejvhodnější velikost
oblečení při nakupování na internetu.
nevím jak vy, ale já mám každý rok největší hrůzu z vybírání dárků pro pánskou část naší rodiny, která je opravdu mega-velká :D. Ono koupit dárek jakékoliv ženě, to je radost a většinou se člověk bez problémů trefí. Proto jsem požádala svého drahého, aby mi pomohl s radou, co by se mohlo líbit mužům, spíše mladší generace.
dnes vám chci napsat o báječné akci, kterou připravil Astor pro blogerky a novinářky, a to v rámci uvedení novinkového make-upu a korektoru Perfect Stay.
Tato akce byla tak trochu unikátní, protože se konala v útulných prostorách Ženy s.r.o., což je sdružení, které poskytuje prostor a podporu ženám v podnikání, pracovních a komunitních činnostech. Další zajímavostí byla možnost vyzkoušet fyzioterapeuty z Fyzioofice, což je podle mne velmi zajímavá služba, která řeší a předchází problémům, které vznikají při sedavém zaměstnání. Pokud
má zaměstnavatel na mysli efektivitu a blaho svých zaměstnanců, experti
s Fyzioofice přímo na místě, ve vaší kanceláři pomohu navrhnout řešení,
které pomáhá předcházet problémům pohybového aparátu.
Na akci jsem se potkala s Nikčou z A cup of style a Klárou z House of Skodulka, viz foto níže. Holky byly hrozně fajn a za sebe můžu říct, že jsme si akci skvěle užily. Velké
díky patří zastoupení Astoru, jehož manažerky jsou tak milé a lidské , že se to nedá
ani slovy popsat, starají se o nás blogerky, jako o vlastní :-D.
Během prezentace jsem se seznámily i s novým odstíny oblíbených "lip butters", které vám ukážu
v příštím videu "novinky za listopad", mé pozornosti neunikly ani skvostné matné stíny v podobě jumbo tužky.
Součástí programu byla i škola líčení, kterou vedly renomované vizážistky a další zajímavostí bylo raw občerstvení. Pro ty, kdo se ještě nesetkaly s
pojmem "raw" stravování - jedná se o veganský systém stravování, kdy
jsou veškeré suroviny upravovány za max. teploty 42°C, tak aby nebyly
poškozeny enzymy a "životní energie" pokrmů. Malou ukázku uvidíte ve Vlogu.
Škola
líčení byla určena nejen pro "beauty" blogerky, ale i pro novinářky a
paní vizážistka Klaudie Havlová prezentovala, jak si vybrat "ideální" make-up.
Myslím, že bude užitečné, když shrnu alespoň do pár bodů, co nám paní
Klaudie poradila, i když to pro někoho třeba bude "opakování".
každá
žena by měla mít minimálně 2 make-upy, světlejší a tmavší. Nejen kvůli
změnám ročních období, ale i z toho důvodu, že by se měl používat
světlejší odstín na střed obličeje a tmavší na okraje, aby nepůsobil
jako maska
make up vybíráme podle toho, jaký je náš hlavní
problém s pletí i dle našich očekávání (např. já jsem chtěla krycí make
up na mastnou pleť
make up by se neměl příliš zapudrovávat, pakliže to není vysloveně nutností
co
se týká nanášení make upu: je dobré ho nejprve zahřát na hřbetu ruky a
pak teprve nanášet štětcem (event. prsty a pak štětcem)
make-upy Astoru mají žlutý podtón
rozjasňující make-up Lift me up mohou klidně používat i dívky a ženy okolo 20-ti let, kvůli schopnosti pleť opticky "rozsvítit"
Novinkový make up Perfect Stay je unikátní v tom, že již obsahuje i podkladovou bázi.
Výsledkem je make up trošku nezvyklé konzistence, je potřeba ho opravdu
mírně "nahřát", ale výsledek stojí opravdu za to a vydrží celý den
(resp. já potřebuji přepudrovat po cca 4.h, jelikož mám opravdu hodně
mastnou pleť). Dalším benefitem make upu je odolnost vůči setření, což
mohu potvrdit, ovšem jakmile na make up dáte jakékoliv další líčidlo -
pudr, bronzer, cokoliv, tak se stejně vše otře, i když méně, než při
použití tradičního make-upu.
Velmi mne zaujaly korektory, které jsou podle mého názoru, co do odstínů, nejsvětlejšími korektory, které se dají koupit v běžné drogérii.
Krycí schopností bych je přirovnala ke korektorům NYX HD concealer
anebo Nars (ten kryje o chlup lépe, ale není to zas tak velký rozdíl).
Tváří make upu je opět překrásná Heidi Klum, opět uvidíte ve videu.
Níže je vlog z akce, respektive střípky z celého mého dne. Po zveřejnění posledního vlogu z Drážďan jsem bohužel nabyla dojmu, že někteří čtenáři nechápou úplně význam slova "vlog" a očekávají sofistikovaná data, recenze a přesné návody. Vlog zachycuje střípky za zákulisí, ať už různých akcí anebo momentek ze života youtubera, jeho poselstvím není předat informace, ale pobavit, vytvořit možnost "ochutnat atmosféru" a tzv. vzít s sebou odběratele, v přeneseném slova smyslu, na různé akce atp. Předpokládala jsem, že co je "vlog" asi ví každý, ale z komentářů u posledního vlogu mi došlo, že to někteří lidé nechápou, což samozřejmě není jejich vina, protože vlogy jsou v našich končinách poměrně nová záležitost.
Máte už někdo novinku Pefect Stay doma?? Budu moc ráda, když mi napíšete, jak vám vyhovuje anebo zda-li máte v plánu si make up anebo korektor pořídit :-)?