Pages

23. 11. 2014

CHRISTMAS DECORATION

VÁNOČNÍ DEKORACE - INSPIRACE OD CHLÁDKŮ


Přesně za měsíc tu máme Vánoce. Jak jste na tom s přípravami?? Já zatím nemám žádný dárek
a důvod - letos nám je všechny přinese Ježíšek! Alespoň tak mi to včera vysvětlila Nicolka, když jsme se bavily o tom, co by si přála. Jelikož je správná lvice, její přání  pravda nejsou z kategorie  nejskromnějších :-)))). Přála by si iPhone, laptop, jako mám já (MacBook Air), Furby boom, petšopáky (LPS), lyže, kolo a dovolenou u moře.... :-D.

Jde na to chytře, řekla mi doslova: "víš mami, abys nemusela utrácet za drahé věci, které si moc přeju, necháme to na Ježíškovi, nejsme přeci hloupé, abychom utrácely peníze, když nám to může přinést Ježíšek zadarmo!!" :-D

Připravuji pro vás post a nahrávám vlog z minulého týdne, který byl opravdu velmi pestrý, byla jsem
spolu s ostatními blogerkami na akcích od Astoru a Sally Hansen. Jelikož jsem poslední video nahrávala 15 hodin, raději dnes vložím "prohlížecí" post, abyste nepřišli o nedělní "dávku" a pokud se video stihne nahrát, bude ještě dnes, pokud ne, tak zítra :-).

O zahradnictví Chládek už jsem psala na blogu stokrát, takže asi žádné překvapení. Nafotila jsem pro vás dekorace i v Ikee, ale vzhledem k množství fotek rozdělím letošní vánoční inspiraci do dvou článků. 

Důležité sdělení dnešního postu je, že se můžete těšit na veeeelmi štědrou vánoční Giveaway, kterou už brzy vyhlásím a budete v ní mít dárky od nejlepších firem, se kterými spolupracuji a také dárky čistě ode mne, protože vám chci udělat radost!
















Jaké dekorace máte letos v plánu??? Ladíte výzdobu každý rok stejně anebo měníte barvy či styl?? Kdybyste si mohly vybrat něco z dekorací na fotkách, co by to bylo?? Já už jsem si vybrala, jak jste asi viděli ve v jednom z posledních videí, hrnečky se sovičkami a k nim misky a talířky. Docela mne překvapilo, jak rychle se po těchto artiklech zaprášilo, většina keramiky se sovičkami je už v těchto dnech vyprodána.

Krásnou neděli všem :-)!


43 komentářů:

  1. Nádhera a ty sovičky!!! Jsou zlaté :D Miluji vánoce ale letos mi to vůbec nepřipadá že by měli být za měsíc:-/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám přesně ten samý pocit!! Asi je to tím, že počasí je stále tak trochu á la "babí léto", ale nenechme se zmást :-D :-D....

      Vymazat
  2. Juu veru o mesiac je to tu. Ja plánujem práve tento týžden nabehnut do obchodov a popozerať sa po nejakej vianočnej dekoracii. Chcem tento rok urobiť vianočnu výzdobu doma o čosi skor ako inokedy, nech si môžem tú vianočnu atmosferu vychutnávať čo najdlhšie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, naprostý souhlas! Taky začínám s výzdobou co nejdříve, abychom si co nejdéle užili vánoční atmosféru... protože nejhezčí je to "těšení se", vánoční dny utečou jako když mávneš proutkem a jsou hned pryč.....

      Vymazat
  3. Anonymní23/11/14

    Krásné dekorace,to by se utrácelo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, to mi zas provětrá peněženku,ještě,že jsem zatím s nemocným synátorem doma,pak to ale určitě rozjedeme. Vidím na sobě,že stárnu a jak se mění vkus..dřív to byl samý Santa a přezdobenost, teď koukám po decentnějších věcech. Barevnost občas malinko změním,loni byly červeno-stříbrné,letos bych chtěla červeno-zlaté s kapkou zelenou :) Příští rok to vidím na zlato-hnědou kombinaci,která se mi čím dál tím víc líbí.Nejradši bych si z OC Černý most odnesla půlku jejich vánoční výzdoby :D A z fotek co bych vybrala?Baňky v zlato-hnědé,syslila bych už na další rok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červenou jsem zatím nikdy ještě neměla, ale možná do ní taky "dorostu". Letos budeme mít znovu kombinaci - béžová, zlatá, měděná a hnědá. Dříve jsem jela jenom svoji "trapnou bílou" :-))) v kombinaci se stříbrnou anebo zlatou. Přeju malému brzké uzdravení! :-)

      Vymazat
  5. Já mám letos poprvé všechno do stříbrna :) Jinak to každý rok byla červená a zlatá, taková klasika :D Rozhodně bych si vybrala nějaký polštářek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky to asi letos udělám tak jako Nikolka! :D :D Sovičky letos frčííí..!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Na sovičky jsem nikdy nebyla, ale ty hrnečky potřebuju! :D
    A těším se na video. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aji,
    tak já bych si vybrala ty hnědá srdíčka - ozdoby. Mám totiž hnědosmetanový stromeček :) . S výzdobou jsem začala již dnes :), měla jsem prostě náladu. Přání mých dětí jsou podobná jako má Nicolka, Iphone, tablet atd.

    OdpovědětVymazat
  9. Já ještě vůbec nevím jakou kombinaci vyrobím letos. Viděla jsem v telce fialovo-zelenou, trochu netradiční, ale nebylo to špatné. Pořád koketuji s tím, že bych koupila bílý stromek, docela se mi to líbí. A co bych vybrala z fotek? Asi vše, kromě těch růžových svítících :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vánoce miluju a taky už odpočítávám dny :D Ale je fakt, že to počasí je letos matoucí. Nikolka má recht, taky bych nejradši počkala, co přinese Ježíšek :D Já letos ještě nemám jediný dárek, kromě vůně pro tátu. Ale snad příští týden vyrazím po obchodech a seženu aspoň pár věcí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Och to je krása. Letos budu dělat vánoční výzdobu do bronzova/hněda, původně jsem chtěla do zlata, ale nějak moc se mi nelíbil výběr zlatých dekorací. Všimla jsem si, že letos celkem frčí bílá, ale ta se mi taky moc nelíbí. Mám ráda když se na Vánoce všechno třpytí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Aho Ájo,
    hahaha, Nikolka je báječná :)
    U nás jsou vánoce poslední dobou červeno stříbrné, loni jsem ovšem vzala děti do Vánočního domu ve Varech (mmch, pokud jste tam nebyli, tak moooc doporučuji + hodně plnou peněženku :) ) a holky si tam koupily pár fialových a pár bílých kousků, takže takový mix ..... letos se mi líbí hnědo béžovo zlatá kombinace, ale nevím, jestli mi u dětí projde .......
    Z fotek mě oslovila srdíčka zavěšená na stuhách, docela mě napadlo, že bych takového vyšvihla v hale pod strop :)))) takže za sebe moooc děkuji za inspiraci
    Moc bych se chtěla přimluvit (nebo spíš poprosit) o šmírovací fotečky tvojí výzdoby :)
    krásný a pohodový advent. Míša

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera :) já měním každý rok barvu, letos to vyhrála kombinace hnědé, bronzové, zlaté :) bohužel nemůžu sehnat pěkné hnědé ozdoby na stromek :(

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní23/11/14

    Bez červené nejsou Vánoce! Aspoň u nás teda :-) doplním tmavou lesní zelenou, bílou a jako třešničku tu a tam zlatou (hojnost, bohatství podle feng shuei). Dekorace - přírodniny, dřevo, proutí, šišky. Brala bych celý bílo-červený obrázek - využití by se našlo. Kdy jindy si nazdobit (přezdobit? :-) ) příbytek než o Vánocích? Eva

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj , já dekorace nakupuji pořád ikdyž jich máme už plnou skřín. Výzdobu ladíme do bílé, stříbrné a zlaté. mám štěstí , že manžel miluje vánoce a vyzdobu v bytě :D já bych si určitě vybrala polštářky jsou moc krásné. Doufám , že se ten komentář ukáže jen jednou píšu ho asi po 3tí vždycky se mi nějak vymazal :D

    OdpovědětVymazat
  16. Nicolčiny slova mě pobavily :D. Kdybych si měla vybrat 1 věc, tak by to byl určitě jeden z těch polštářků :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  17. má tento obchod eshop

    OdpovědětVymazat
  18. Tolik krasnych veci :) ach jo vanocni nalada se me ne a ne chytnout. Spis zacinam panikarit, co vsechno jeste musim koupit a udelat, v praci delsi smeny. No uz abych to zapila puncem a svarakem na nervy :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den, Váš blog jsem objevila náhodou, za kterou děkuji :-) Vánoce máme většinou tradiční, tzn.červeno-zeleno-zlaté, ale občas mě to chytne a máme stromeček třeba modrostříbrný :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Bože ty sovy :O :)) Nádhera, stejně jako všechno ostatní.

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné fotky Ájo:-)
    Úplně ma mne dýchla atmosféra pravých Vánoc....nejen těch super a hypermarketových.
    U nás se Vánoce moc neřeší, co se dárků týká ani nějaké mega slavení neprovozujeme.
    Co si ale nenechám vzít je výzdoba, spíše v duchu vesnické tradice (moderní moc nesedí do mé představy...) ...tak nechybí panenská jablíčka (poctivě nasbíraná a natrhaná začátkem září), vlašské ořechy, křížaly, slaměné ozdůbky a malinké červené zvonečky,které zbožňuju už od dětství. Pár čerstvých větviček jehličnanů- aby to vonělo. A nesmí chybět zázvorový čaj se skořicí a vanilkou a taky kokosové sušenky a perníčky.... to vše dohromady udělá byt útulný, voňavý:-)
    Sovičková mánie mě naštěstí nepohltila, nicméně hrníček s roztomilým motivem mi vždycky vykouzlí úsměv na tváři...a hodně se musím přemáhat, abych neměla zase o 1 více v kuchyňské lince:-) Nejtěžší je pro mne odolat velkým, buclatým hrníčkům na "kotel" čaje nebo kafíčka.... to je vždycky "boj" :-)
    Děti jsou tak krásně bezprostřední, co se týká Vánoc a dárků, radostí i jiných emocí. Vždycky si říkám, jací jsme my starší "suchaři".... zatímco děti se tak nadchnou a rozzáří se jim oči...a vše korunují nějakým nečekaným komentem:-)
    Pěkný nedělní večer přeji.

    OdpovědětVymazat
  22. Jedním slovem ráj. Na zahradnictví Chládek slyším pět samé ódy. Předěláváme byt, a už se nemůžu dočkat až budu letos dělat Vánoční výzdobu. Jinak Nikolka je šikulka, ví jak na to :D.

    OdpovědětVymazat
  23. Doma už pár let zdobíme stromeček jen slaměnými ozdobičkami, věřím, že hodně lidem se tento styl nelíbí s tím, že to vypadá "skromně", ale nadruhou stranu to má něco do sebe :) Stromeček kupujeme "živý" každoročně prodává KRNAP tzv. ekologické stromečky, díky prořezávání lesů. 100kč/ks. Zajímalo by mě v jaké cenové kategorii se pohybují stromečky třeba v Praze. :D

    OdpovědětVymazat
  24. Napsat Ježíškovi a nechat to na něm, to je asi nejlepší:) Já jsem "opět" zavedla psaní předloni a docela to funguje. Aspoň pak nikdo v rodině nechodí a neptá se, co má komu koupit, protože inspiraci dostane novodobou poštou - mailem s tipy:)
    Z dekorací se mi hodně líbí hrnečky se zeleným stromečkem. Ty by se mi i hodily, ozdobičky na stromeček máme do hnědo-bílo-bronzové a vzhledem k tomu, že jsme je lono horko-těžko sháněli, tak doufám, že ještě chvíli vydrží:))
    Pěkný budoucí týden! In.

    OdpovědětVymazat
  25. Hrozně ti sluší ta rtěnka! :)
    Z fotek úplně dýchá ta atmosféra, letos se na Vánoce fakt těším :)

    OdpovědětVymazat
  26. Moc krásné fotky... :) A koukám, že hloupá jsem já, když už všechny dárky mám, měla jsem se řídit Nicolkou. :D Chytrá holka. :)

    A ještě bych ráda pochválila video o nákupech z Drážďan, koukám, že jsi na tom podobně jako já - také u všeho řeším, jestli to má krásný obal. :) Nakupovat jezdíme také do Německa, souhlasím s tím, že je to tam prostě kvalitnější, ať jídlo, tak drogerie... A teď před Vánoci tam mají naprosto boží dekorace. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Pro letošek mám v plánu jen slaměné ozdoby, červené a zelené mašle, sušený pomeranč. Ale moc se mi líbí i kombinace bronzové, zlaté..

    OdpovědětVymazat
  28. Miluji na Vánocích výzdobu! <3 Doma máme výzdobu spíš do přírodna..takže i přírodní barvy plus červená! :o)) A asi nejvíc miluji na Vánocích tu výzdobu..je to takový "teplý" útulný! :o))

    OdpovědětVymazat
  29. Takže ty fotky jsou ze zahradnictví Chládek v Praze? škoda :)

    OdpovědětVymazat
  30. Sovičky, lásky! Paráda :3 :)
    www.mysocialshake.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Byla bych schopna vybrat od kazdeho neco, same krasne dekorace ♡

    OdpovědětVymazat
  32. Prijde mi to nebo ten zivot rychle plyne?je to vlastne jen o proziti par pocitu vstat a vyspat se...
    Tenhle rok rychle ztekl..ale Vanoce miluju!

    OdpovědětVymazat
  33. ta sklenička se sovičkou :-O to je užasný

    OdpovědětVymazat
  34. Nikolka me pobavila, ma v tom holt jasno :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Nádherné dekorace. Já mám v plánu nejdřív nakoupit dárky (už je mám skoro všechny) a na dekorace se vrhnout až pak a už teď se na to moc těším :) Jinak Nicolka je chytrá holka, to se musí nechat :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  36. Krásná inspirace! Sovičky jsou boží. Škoda, že u nás Chládek není :( ale jistě najdu taky pěkné dekorace... Každý rok přikupuji nové ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Tolik nádhery pohromadě, nevím kam se podívat dřív.

    OdpovědětVymazat
  38. JaneX21/9/22

    Já mám teda většinou problém vymyslet, co chci pro sebe, když se mě někdo ptá. Jsem takový ten typ člověka, že co chce, tak to si koupí a nečeká na to, až mu to někdo dá. Třeba takhle jsem si koupila hodinky od Applu. Ale teda to nebyla moc dobrá koupě. Zkusila jsem jedny z bazaru a přišly s rozbitým displejem. Naštěstí výměna skla Apple Watch nestojí zase tolik, abych z toho byla nějak nešťastná.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.