Pages

6. 7. 2014

30 DAYS OF BEAUTY - II. TAG

30 DAYS OF BEAUTY II.

Krásný večer, dnes jsem zde s 2. dílem Insta-tagu "30 days of beauty". První část tagu najdete ZDE.


18. day - Hand cream 

19. day - Blush

20. day - Concealer

21. day - Favourite nail polish - gellack miluji, nosím ho už měsíc a šetří mi několik hodin týdně a hlavně nervů :D, normální laky mi totiž nevydrží déle, než 2 dny max...

 

22. day - Least favourite product - za mne 3x ne ....

23. day - Eyeshadow - MUA Glamorous Day, koupíte na oficiální MUA eshop KLIK

24. day - Favourite eyeliner

25. day - Eyebrows

26. day - Favourite body product - přírodní koupel a sprchový gel s autentickou vůní žvýkaček koupíte na www.ruzova10.cz



27. day - Carried in hand bag

28. day - Lip care

29. day - Hair tools

30. day - Make up collection

 Vyfotit make up kolekci na jednu fotku je sci-fi. Takže zde je odkaz na starší video, které budu brzy natáčet znovu, protože sbírka se rozšířila a také způsob, jak kosmetiku organizuji: VIDEO KLIK.

Doufám, že se vám dnešní post líbil. Asi jste si všimly, že na fotkách je docela hodně novinek, o kterých budu mluvit ve videu. Pokud byste chtěli samostatnou recenzi nebo nějaké další info, o jakémkoliv produktu, neváhejte se zeptat v komentářích :-). 

Přeji krásné letní dny, Ája <3


4 komentáře:

  1. Ajo chci se zeptat.je tem krém na ruce StriVectin opravdu tak dobrý?? Odrazuje mě cena...a pak ještě na ten balzámek Rexaline.Díky moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, to je hrozně individuální, záleží na stavu pokožky. Za sebe bych ho určitě doporučila, už mám X-té balení, myslím, že v Sephoře ti rádi udělají vzorek :-), pokud jsi z Phy, tak určitě můžu doporučit ze Sephory konzultanty Álu z OC Šestka anebo Lukáše OC Nový Smíchov, jsou oba ochotní profíci ...

      Vymazat
  2. Kdekoliv vidím tu srdíčkovou tvářenku od Too Faced, nemůžu z ní spustit oči, je dokonalá... Závidím... ;)

    Debie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Debie, je fakt krásná, ale docela světlá, takže pokud jsi trošku tmavší, je to spíš rozjasňovač.... alespoň pro mne :-).

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.