Pages

3. 6. 2014

AVON - TISKOVÁ KONFERENCE S DAVIDEM SVOBODOU

PŘEDSTAVENÍ PÁNSKÉ NOVINKOVÉ ŘADY AVON SPORT


Po krátké pauze kvůli mé nemoci vás všechny moc zdravím!

Dnes mám pro vás "okukovací" článek ze zákulisí tiskové konference, která proběhla při příležitosti uvedení novinkové řady pro muže Avon Sport, jejíž tváří se stal slavný moderní pětibojař, zlatý medailista z Londýna 2012, David Svoboda. 

Akce proběhla ve stylových prostorách restaurace Pavilón Grébovka, 22. května, tj. cca před 10-ti dny. Kdo tento podnik neznáte, návštěvu více než vřele doporučuji, je to opravdu výjimečné místo s prvorepublikovou atmosférou :-)... Člověk by málem čekal, že na zahrádce potká Oldřicha Nového s Adinou :-)))....



Tisková konference byla určena primárně pro novináře, nikoliv pro blogery, jako předchozí event Avon Blogstars, a tak mi bylo velkou ctí, že jsem na tuto akci byla pozvána a společnosti Avon tímto velmi děkuji! Většina pozvaných byly samozřejmě ženy, redaktorky nejznámějších lifestyle a módních časopisů. Akce byla výjimečná tím, že obsluhu a veškerý catering zajišťovali mladí muži a to "nahoře bez", haha :-)))).  Jak vidíte ostatně na fotu. Zlatý olympionik David Svoboda ale byl oblečený ... :-D. Atmosféra byla opravdu skvělá a bylo vidět, že se všichni dobře bavili. Jak vidíte, tiskové   konference se zúčastnil i kůň, nebyl sice bílý a nepřijel na něm princ, ale byl to kůň nádherně ebenový a přijel na něm David :-). 




Asi vás bude zajímat, jakou novinku Avon pro muže připravil.....
Výrobky AVON Sport jdou do prodeje ve 3 řadách: Dynamic Fresh, Bold Focus a Action Kick. Každá z nich obsahuje atraktivní vůni, osvěžující kuličkový deodorant-antiperspirant a sprchový gel na tělo a vlasy v jednom.

Dnes si můžete na Beautypedii zasoutěžit o řadu Kick, což je dřevitě aromatická vůně, hlavní složky jsou kardamon, pelargónie a santalové dřevo. Upřímně, člověk si asi těžko něco představí při tak abstraktním popisu, pokud dáte na můj názor, vůni jsem zkoušela a připomíná mi vzdáleně pánský parfém Aqua di Gio od Armaniho, ale řada Kick je méně "vodní" a méně "štiplavá", je sportovní, lehká, ale zároveň i elegantní a vůbec nevoní "levně".

 Tak a teď jedna "pikoška" :-)! Uvedení nových produktů AVON Sport bude podpořeno něčím opravdu netradičním. AVON pro uživatele Facebooku připravil lechtivou aplikaci, díky které budou moci objevit, jak si David udržuje svoji svěžest a vitalitu. Hra by měla být spuštěna v blízké době :-), tak sledujte FB stránky Avonu KLIK.


Action Kick EDTKuličkový deodorant antiperspirant Action KickSprchový gel na tělo a vlasty Action Kick

Musím konstatovat, že organizace, výzdoba i catering akce byl minimálně "5-ti hvězdičkový",  zažila jsem už opravdu velmi hodně různých eventů atd.  a musím konstatovat, že společnost Avon tyto akce opravdu produkuje skvostně..... Celou tu krásu jsem pro vás nafotila, snad se mi podařilo alespoň částečně vystihnout mimořádnou atmosféru  :-)...











Závěrem vás všechny srdečně zvu k účasti na charitativním projektu Avon pochod, který se uskuteční v sobotu 14.6. Sraz je ve 12.00 na Staroměstském náměstí a půjde se pěšky cca 5 km do Žlutých lázní, kde proběhne slavnostní ukončení, spojené mimo jiné s vypouštěním balónků. Přidejte se ke známým osobnostem a  podpořte dobrou věc ! :-).
Informace o pochodu najdete zde:

Pokud se chcete zapojit do dnešní soutěže o novinku Avon Sport Kick, zde jsou drobné soutěžní úkoly, jak je zvykem, nic složitého:

1. dát like FB stránce Avonu a Avon pochod KLIK
2. pokud patříte mezi nadšence aplikace Instagram, stejně jako já :-))), přihlašte se ke sledování akce Avon pochod na www.instagram.com/avonpochod (hlavním hastagem je #avonpochod
3. soutěž je pro čtenáře Beautypedie, kteří jsou přihlášeni přes Google
4. napište mi do komentáře, co si myslíte obecně o kosmetice pro muže, jestli je to dostatečně používána a event. jakou kosmetiku pro své drahé vybíráte vy :-)

Vítěze/vítězku vyhlásím v pátek 13. června 2014 po 22.h... Těším se na vaše názory a komentáře :-)!

11 komentářů:

  1. David je vážně kus a věřím, že i obsluha byla super :D Na pochod jsem vždycky chtěla jít, ale poslední 2 roky je to v červnu nejsložitější se školou, tak nikdy nebyl čas :( Ale snad za rok :)

    OdpovědětVymazat
  2. to vypadá nádherně! a David je fakt fešák :)
    na FB vše sleduji (přes Little Gem), na instagramu taky.
    podle toho popisu jsem si to nejdřív neuměla představit, ale jak jsi tam napsala tu AdG, tak už jsem doma :) tak si budu držet palce, přítel má tu vůni moc rád. byla bych radši, kdyby používal hlavně krém na obličej, to si vždycky vzpomene jednou za čas (a ideálně si půjčí nějaký můj na akné a pak nadává, že to smrdí a štípe, jednou se dokonce namazal odličovací pěnou od Estée Lauder, to jsem se hodně nasmála). jinak už jsem ho konečně naučila používat zvlášť šampón, dřív měl takové ty sprcháče 2v1!
    já mu většinou kupuju k nějaké příležitosti něco "lepšího", třeba Chanel nebo nějaký drahý šampón, teď se mi zalíbila dárková taštička v Kiehl's

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárky!

    Sleduji všude, kde je požadováno už déle :o)
    Manželovi také kupuji výrobky Avon, hlavně balzámy po holení.
    Některé pánské vůně mi voní více než dámské.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc pěkné fotky. K té pánské kosmetice, na svém partnerovi miluji vůni Dior Fahrenheit, jinak nic speciálního nepoužívá. Na Vánoce jsem mu objednala Ladybox Hero, ale většina výrobků nějak zůstává nevyužita. Ale věřím, že vůni od Avonu rád vyzkouší a já taky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem byla pozvaná, ale musela jsem odmítnou a teď, když vidím fotky, tak mě to dost mrzí. Tahle akce vypadá nejvíc sexy z tohoto roku :D A s tím koněm to je vážně pecka :)) A soutěže se neúčastním .)

    OdpovědětVymazat
  6. To muselo být skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to muselo byt super! uz len to jedlo vyzera super!

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Musel to být parádní zážitek. Ten kůň je nádherný, to se Avonu povedlo.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní11/6/14

    Svoboda je moc krásný chlap! Jak na Tebe působil, jak voněl, je sympatický? Dík Terka

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní12/6/14

    Po delší době zdravím, už tady články chyběly :-) snad jsi již "ve formě", na fotce ti to moc sluší a Svoboda je prostě fešák. Hezké letní dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní12/6/14

    Ájo chtěla bych poprosit o nějaké tipy na opalování, přesněji samoopalováky a jak to zařídat, aby opalování vydrželo co nejdéle....před rokem jsi poradila Xan Tan, který je super...máš nějaké nové tipy? Léto je moje nejoblíbenější období, sice toho času na opalování nemám tolik, navíc mi slunce nedělá dobře, občas se mi objeví ekzém....právě proto preferuji samoopalováky. Díky moc, Péťa

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.