Pages

29. 12. 2013

GLAMGLOW FACIAL MASK - REVIEW

GLAMGLOW PLEŤOVÁ MASKA - RECENZE

OBJEV ROKU NEBO PROPADÁK??





Krásný, stále ještě sváteční večer :-),

dnes bych se ráda podělila o své postřehy a dojmy z používání pleťové masky, o které již bylo řečeno mnohé. Jak jistě víte, masky na obličej opravdu miluji a hlavně je pravidelně používám. Počínaje maskou z obyčejného droždí, přes masky z drogerie až po hi-end brandy jako La Prairie, Sisley anebo Kanebo, jsem vyzkoušela prakticky vše, takže si troufám říci, že ze svého subjektivního pohledu mám docela slušné srovnání.

Přijde na to, co od masky očekáváme, jaký typ pleti máme a co na ní chceme vylepšit. Moje pleť je odjakživa problematická, smíšená až mastná, citlivá, praskají mi žilky a mám sklon k barevné nejednotnosti, i když vysloveně znatelné pigmentové skvrny nemám, ťuk ťuk.....

Masku Glamglow jsem objevila čirou náhodou, při procházení eshopu feelunique.com.
Shodou okolností vidím, že maska je v těchto dnech v akci se slevou 25% ....

Co jsem od Glamglow čekala?? Napíšu to "naplacato" :-)... čekala jsem opravdu hodně, až tak moc, že to asi nebylo reálné. Maska byla docela drahá, ale vzhledem k tomu, že opravdu hodně ušetřím na tom, že nechodím ke kadeřníkovi, na manikůru, pedikůru a na kosmetiku jdu jednou za uherský rok a to jenom na masáž, rozhodla jsem se pro investici, neboť jsem čekala, že po aplikaci budu vypadat přinejmenším jako po ošetření u kosmetičky, které stojí v Praze min. 800 - 1000,- Kč, a to se ještě držím u cenové podlahy.

Pojďme se tedy podívat, jaký má maska obal, obsah, co výrobce proklamuje a co z toho je ve finále na obličeji fakt vidět :-). 

Brandu Glamglow se nedá upřít jedno, a to geniální design a brilantní marketingovou strategii. Protože zatímco většina kosmetických produktů má určitou cílovou skupinu, řekněme mladé ženy do 30-ti let s mastnou pletí. Výrobce Glamglow si chytře cílovku rozšířil na prakticky kohokoliv a v jakémkoliv věku, ženy, muži, puboše, mladé, střední věk, starší. Zapomněli snad jen na děti a zvířata .... :-). Asi toto mne mělo varovat, protože 99% kosmetických přípravků je o individuálních preferencích a potřebách. Neexistuje jeden univerzální zázračný prostředek pro všechny typy pleti a věkové skupiny.

Balení a jeho design - je více než zdařilý, řekla bych "impressive" :-). Ano, když jsem otevřela balíček, tak trochu mi spadla brada. Retro design je přesně šálek mého čaje a už jen obal masky je ohromující. Kvalitní, luxusní papír, balení promyšlené do posledního detailu, holografické znaky....super sexy grafika...





 
 Už jste viděli takto "posazený" kelímek v obalu? ..... :-)  Mě se to líbí moc!




Obal na fotu už je mírně "jetý", ale to určitě pochopíte, že na černé je vidět vše, balení jsem fotila až po vypotřebování produktu, což zároveň znamená, že jsem masce dala maximální počet "šancí".


Marketingová story - aneb vše, co má dojemný "příběh", se dobře prodává. Pohádka je na světě, první pomoc pro pleť hollywoodský hvězd, elita,  vybírající si jen to nejlepší z nejlepšího. Tak proč by to nemělo fungovat na mne, na Vás, na Vaši maminku, babičku, kamarádku, sousedku, dokonce třeba přítele anebo manžela .....

Co výrobce proklamuje - samozřejmě, jak jinak, samá sympatická pozitiva a ekologické jistoty :D, tzn. vegan produkt, dokonce "cruelty-free" (btw. už ne "netestováno na zvířatech", ale dostáváme se do vyššího levelu :-), 99,7% bez parabenů, vhodné na všechny typy pleti (haha, tak to mne pobavilo po vypotřebování balení asi úplně nejvíc).

Účinky masky by měly být následující:
- zanechává pleť znatelně zářivou a jasnoskvoucí
- aktivuje hydrataci syntézy  kolagenu
- provádí šetrnou povrchovou exfoliaci
- vypíná texturu pleti a stahuje póry 
- dodává pleti viditelně mladistvější vzhled
- absorbuje nečistoty při současném zachování ochranné bariéry pokožky
- napomáhá ochraně před volnými radikály

Účinky masky dle mého pozorování:

- zanechává pleť znatelně zářivou a jasnoskvoucí - ano, pleť vypadá určitě lépe, než před použitím masky. Opačný případ nepochybně nastane, pakliže je Vaše pleť suchá nebo citlivá, na tyto typy pleti masku vřele NE - doporučuji.

- aktivuje hydrataci syntézy kolagenu - tak trochu jsem chemii nějakou dobu studovala, nepatrné stopy to na mne zanechalo, ale toto mi připadá jako totální blbost, pokud správně chápu, jak to bylo myšleno výrobcem, kdyžtak mne někdo z mediků nebo bio-chemo technologů opravte..

- provádí šetrnou povrchovou exfoliaci - ano, souhlasím s exfoliací, ale není šetrná

- vypíná texturu pleti a stahuje póry (další blbost) - ano, ale pouze opticky a dočasně, póry Vám nezmenší žádný kosmetický přípravek, jediné, co pomáhá je mechanické čištění, extrakce komedonů a následná aplikace masky.

- dodává pleti viditelně mladistvější vzezření - tak toto jsem nezpozorovala, ale možná mám doma jen samá špatná zrcadla :o))

- absorbuje nečistoty při zachování ochranné bariéry pokožky - ano, souhlasím, maska dobře absorbuje mastnotu, odumřelé buňky atd. Bylo by divné, pokud by to nedělala, neboť obsahuje jíl :-)

- napomáhá ochraně před volnými radikály - ehmm, toto se nedá vyvrátit ani potvrdit, de facto by výrobce mohl uvést, že nepřímo napomáhá i k udržení celosvětového míru, neboť po aplikaci budete tak zrelaxováni, že nehrozí žádný konflikt :-)

Jak vidíte z tónu mého popisu, trošku odlehčuji situaci. Pár praktických postřehů - maska má konzistenci a nejvíce se podobá svým složením maskám Lush - např. BB, Magnaminty atd. Bohužel ale, co do výsledku jim nesahá ani po paty.....

Základ masky tvoří jíl, mořské řasy a poměrně hodně rostlinných složek. Vůně je taková "podivně neurčitá", indiferentní, lékárenská. Komu se dělá špatně třeba z domácí drožďové masky, pro toho asi tento přípravek spíše nebude.

Ale nechci být moc přísná. Můj závěr je takový, že se jedná o nadprůměrně kvalitní exfoliační a adstringentní masku, vhodnou spíše na mladší, mastnou a odolnou pleť. Zcela nevhodná mi připadá na pleť, která je citlivá, suchá, vrásčitá. Ještě jedno překvápko na závěr, viz foto. Schovala jsem si poslední dávku masky na nějakou důležitou akci. Po pár dnech z kelímku doslova a do  písmene vypadl šutr!!! Podotýkám, že původní objem residua byl cca 5-ti násobný oproti tomu, co vidíte na fotu. Přivádí mne to k zamyšlení, kolik procent vody maska asi obsahuje??





Kelímek je prakticky nemožné udržet v čistotě, maska zasychá jako beton, proto ty mega vypínací efekty......

V rámci objektivity výrobku dávám 3 srdíčka z pěti možných. Pokud bych ji někdy v budoucnu dostala jako dárek, určitě bych ji využila, sama si ji rozhodně znovu pořizovat nebudu. Za stejnou cenu pořídím 4 balení čerstvých masek Lush, které mi udělají lepší službu.




Určitě mi napište, jaké jsou Vaše postřehy a zkušenosti. Hrozně moc mne zajímá, zda-li se najde nějaký Glamglow Mud Mask nadšenec. V dalším postu si posvítíme na o něco více povedeného člena " rodiny Glamglow", Brightmud Eye Treatment :-).

Přeji Vám krásné a pohodové poslední dny v roce!







11 komentářů:

  1. Díky za super článek, mě se u téhle masky příčí to její nadnášení do nebes,kdyř podle složení to zas takové hitovka být nemůže a pak když jsem někde četla že má odstraňovat milie, šla jsem do kolen!!!!!!! To je holá blbost, jako kosmetička vím, že mílie je možné odstranit jen jehlou či seškrábnutím což není moc šetrné,ale maskou...pche to by musela být kyselina!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je tedy opravdu k zasmání - odstraňovat milia Glamglow :-D, žíravina je to solidní, ale ne až taková :o)))

      Vymazat
  2. Mě tahle maska nikdy nelákala. Jednak také miluji Mask of Magnaminty a pochybuji, že pro mě bude nějaká maska lepší než tato, a četla jsem na Glamglow víceméně samé negativní recenze ve smyslu, že hodně vysušuje, dráždí pleť atd., takže by mě ani nenapadlo po ní sáhnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi měla dobrý instinkt! Je to fakt horší Magnaminty, za 5x vyšší cenu. Myslím, že nadchnout může možná opravdu někoho, kdo má velmi mastnou a zanedbanou pleť, pak věřím, že výsledek je výrazný. Ale pokud člověk o pleť pečuje a používá vhodné masky, tak to opravdu nehrozí :-)

      Vymazat
  3. Mám doma balení, co se rozdávalo na dnech Marianne a tedy snad se ho teď i bojím použít :D Čekala jsem, že to bude zázrak, jelikož je pravdou, že desítky youtube "gurus" na ní nedají dopustit a řadí ji opravdu mezi top výrobky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že když ji vyzkoušíš nejprve na nose, kde má snad úplně každý pokožku "mastnější", tak se bát určo nemusíš. Ale jestli máš pleť velmi suchou a přecitlivělou, tak masku asi raději někomu věnuj :-)

      Vymazat
  4. Mňa maska na tvári šialene štípala, prvýkrát som sa síce dosť zľakla a hneď ju dala dole, no keď som ju pokusne aplikovala druhýkrát s cieľom, či ju mám teda naozaj vyhodiť alebo ju dopoužívať, tak som zistila, že štípanie trvá len krátko a pokožku nedráždi. Celkovo som s účinkami spokojná - asi ako ty, ale za tú cenu si ju určite nekúpim.

    All I know about cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to napsané i v návodu, že maska může zpočátku trošku štípat, je to kvůli prokrvení a lepšímu vstřebání účinných látek... No jak vidíš, masku jsem spotřebovala, takže vyložený propadák to není. Ale rozhodně v žádném případě nědělá to, co výrobce slibuje, to je pitomost :-)
      Koupila si ji i kamarádka, která má pleť velmi suchou a je z ní dost vydeptaná, nedivím se...

      Vymazat
  5. já jsem na ni snad žádnou nadšenou recenzi nečetla! na DM jsem letos nebyla a pak ji v Douglasu rozdávali ještě jednou, když otevírali v Debenhamsu, tak jsem si říkala, že si možná pro ni zajdu, ale jsem ráda, že jsem se tam nehnala a zbytečně neutrácela... radši zkusím nějaký ten Lush, dostala jsem k Vánocům od přítele poukázku, tak přemýšlím o MoM nebo Kosmetické katastrofě - má boží název a hlavně je borůvková, to miluju!

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle mě nikdy nelákala, už kvůli tý marketingový masáži. Úplně TOP je EL maska z řady Re-nutriv, ale ta je brutálně drahá, přes trojku. A nemá asi smysl pro 35minus. Střídám od EL Hydracomplete (doporučuji i mlaďoškán) a Resilience (vypínačka, dávám si ji na noc místno krému).

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.