Pages

27. 11. 2013

BLOGGER OF THE YEAR - SEEN BY ME

BLOGERKA ROKU - MÝM POHLEDEM



Krásný večer všem,

upřímně, čekala jsem, až trošku opadne "davové šílenství" ohledně soutěže Blogerka roku. Věřím, že soutěž asi zaznamenali i lidé, kteří tuto oblast nesledují.

Hrozně moc jsem se na akci těšila, ale v životě by mne nenapadlo, jaký "hon na čarodějnice" vypukne po vyhlášení vítězů. To mne i definitivně odradilo od uveřejnění tohoto článku bezprostředně po akci. Zpětně hodnoceno, myslím si, že stát se "Blogerkou roku" je spíše za "trest", než za odměnu... Nejvíce jsem pochopitelně sledovala kategorii Beauty a Fashion, okrajově Food.

Jak jistě víte, vítězkou v kategorii Beauty se stala Péťa z blogu Petra Lovely Hair KLIK. Osobně byla mou favoritkou a měla jsem silné tušení, že soutěž vyhraje. Její blog i Youtube kanál určitě spadá zároveň i do kategorie Fashion, ale je opravdu těžké blogy jakkoliv dělit do "šuplíků".

Tím se dostávám ke svému postřehu, po ani ne ročním působení v blogové sféře. Být blogerem nebo youtuberem, je opravdu nesmírně časově náročné a já před každým, kdo pravidelně přispívá na blog či produkuje videa na Youtube smekám, a to bez ohledu na to, zda-li se mi ten který blog, popř. videa líbí, či ne. 

Málokdo si totiž umí představit, kolik stovek hodin blogeři tímto koníčkem tráví. Osobně vnímám českou blogovou scénu jako velmi pestrou a inovativní. Jsem přesvědčená, že máme opravdu štěstí na originální blogerky, každá má svůj osobitý styl, své čtenáře a vše do sebe zapadá jako puzzle.





Jistý druh ocenění by si dle mého názoru zasloužilo velmi mnoho blogerek, ale vyhrát může jenom jedna. Což ovšem neznamená, že když jedna vyhraje, tak všechny ostatní stojí za "nic". A právě tento moment se myslím stal následně hlavním důvodem nesmyslných spekulací, útoků a nekonečných diskuzí, které byly místy opravdu k pláči. Přeci jen, nejde ani o život, ani o volbu prezidenta, jen o "kosmetiku a módu" :-)!

Tolik můj názor a teď bych Vám ráda ukázala nádherné prostředí, ve kterém se konal závěrečný večírek. Možná ještě jedna věc. Trošku nechápu některé "kolegyně" blogerky, které strhaly večírek počínaje organizací, oblečením "blogerek" atd. Opět se mi potrdilo, že co nám Čechům jde nejlepe, je umění kritizovat. Ovšem málokdo dokáže něco sám vyprodukovat a  to tak, že dokonale. Věřím, že všichni dělali vše, co bylo v jejich silách a s tím nejlepším úmyslem. A jestli se něco nepovedlo na 110%, určitě to nikdo neudělal "naschvál".... :-)

Za sebe mohu říci, že jsem byla z večírku naprosto nadšená, i když jsem se na něj nestihla ani pořádně připravit, protože jsem se doslova a do písmene "zasekla" v práci a na celkovou přípravu jsem měla 20 minut, ale nevadí :-). Formou "last minute" jsem řešila i oblečení, z větší části mne zachránil můj oblíbený Topshop v Palladiu.

Večírek se odehrál v překrásných a luxusních prostorách hotelu YASMIN v centru Prahy. Program, raut i vše ostatní se mi líbilo moc, ale jednoznačně největším zážitkem bylo pro mne osobní setkání s Péťou a jejím manželem Mírou! Musím konstatovat, že jsou oba naprosto úžasní, milí, skromní a hlavně normální! Krásně jsme si popovídali a byla s nimi opravdu legrace, stejná, jako když se díváte na jejich společná videa :-). 

Péťa je v reálu stejně krásná jako ve videích a je tak dokonalá, že si vedle ní musí připadat asi každá holka jako "ošklivka Betty" :D. Péťa má nádhernou pleť, jako 5ti leté dítě, takže už chápete, proč jsem začala používat krémy od  Mixy :-D. To říkám trochu s nadsázkou, ale je fakt, že něco na té Mixe něco je! :-). Čím je mi Péťa blízká, je především názor, že by "ženské měly držet při sobě"!!!

Snad se mi na fotografiích podařilo alespoň částečně zachytit ojedinělou atmosféru této akce! :-). Omluvte prosím poněkud sníženou kvalitu fotografií,  přeci jen fotit noční život, navíc ve světle barevných reflektorů, ještě nemám úplně "v ruce" :-D.








 Na akci jsem byla s jednou ze svých sestřiček a moc jsme si to užily! Zákusky byly božské :-).


 UGO - jeden z partnerů soutěže. Jejich šťávy jsou nejen zdravé, ale i vynikající!










Dech beroucí makronky, překrásně zabalené, se na jazyku rozplývaly ... :-)


 










Snad se Vám "zpravodajský" post líbil, a protože mám z akce i spoustu videí, určitě mi napište, pokud by se Vám líbil i krátký video "vlog"...

Zajímá Vás, jaké blogerky jsou?? Podívejte se na píseň "Je svá" KLIK, kterou speciálně pro soutěž "Blogerka roku" složil Petr Luftner (s přehlasovaným "u", bohužel nemám na klávesnici :D). Klip i píseň se mi líbí hrozně moc a myslím, že přesně vystihuje "vocogo"! :-)




30 komentářů:

  1. pekný článok aj fotky, video by som si určite tiež rada pozrela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mário, moc děkuji a zdravím sousedy :-)! Určitě nějaké krátké video vytvořím, protože akce měla opravdu moc hezkou atmosféru :-)

      Vymazat
  2. no jistěěěěěě už se celá chvěju na video šup sem s ním

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šmarjá, promiň, jsem Ti omylem místo odpovědi napsala koment k vlastnímu článku :D, co dodat, blondýna :D

      Vymazat
  3. Alčo, :D, no dobrá, tak "filmové laboratoře Beautypedia" :o)) se pustí do díla, díky za názor, papa!

    OdpovědětVymazat
  4. Napsalas to moc hezky, mě se hlavně líbí, že se vyhneš laciné kritice všeho za každou cenu! A moc ti to slušelo, i sestře. A mám z toho chuť na makronky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arwen, děkuji, to mne moc potěšilo! Makronek není nikdy dost :D

      Vymazat
  5. Myslím, že tohle je nejlepší článek o Blogerce roku, vážně :)
    Souhlasím se vším. Kritizovat se dá hrozně snadno, ale spousta lidí yb si měla zkusit psát blog a uviděli by, že to zas tak jednoduché není.
    A hrozně se mi líbí ten náhrdelník, moc ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, hrozně moc mne to potěšilo! :) V dnešní době má doma každý kameru, foťák, PC a internet, každý má stejné možnosti .... Náhrdelník je z Topshopu, moc děkuji! :)

      Vymazat
  6. Ájo, výborně napsaný článek, bravo:-), jojo videjko určitě vítáno! hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Pekne jsi to napsala, ja tak z povzdali uz nekolik mesicu sleduju tvoje posty.video by me take zajimalo. Diky za navigaci svetem mody,makeupu a krasy z venku i zevnitr.

    OdpovědětVymazat
  8. Pekne jsi to napsala, ja tak z povzdali uz nekolik mesicu sleduju tvoje posty.video by me take zajimalo. Diky za navigaci svetem mody,makeupu a krasy z venku i zevnitr.

    OdpovědětVymazat
  9. Pekne jsi to napsala, ja tak z povzdali uz nekolik mesicu sleduju tvoje posty.video by me take zajimalo. Diky za navigaci svetem mody,makeupu a krasy z venku i zevnitr.

    OdpovědětVymazat
  10. Pekne jsi to napsala, ja tak z povzdali uz nekolik mesicu sleduju tvoje posty.video by me take zajimalo. Diky za navigaci svetem mody,makeupu a krasy z venku i zevnitr.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezký článek a v krásném pozitivním duchu. Péťa má myslím vítězství zasloužené, protože blogu se opravdu věnuje s velkým nasazením. Sama blog nemám, ale obdivuju každou z vás, které blog máte a pravidelně přispíváte. Jak si psala, všechny byste si zasloužily vyhrát, ale vítězkou může být jen jedna :-) Ale zase ten večírek, na kterém jste mohly být, i to je přeci svým způsobem odměnou :-))) Určitě to bylo moc super, fotky jsou perfektní, také se přidávám s prosbou o nějaké to video. Už se moc těším :-) PS: Moc ti to slušelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, děkuji moc za krásný komentář, který mi udělal velkou radost! :) Video určitě bude!

      Vymazat
  12. Anonymní28/11/13

    Ajo, pro milovnice kosmetiky Mixa, do 10.12 mají v DM-ku akci, ke každému krému dostanete micelární pleťovou vodu zdarma :) P.S. Sekne Ti to, jako vždy :) Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Slávko! :) Akci v DM jsem zaznamenala, dost dobrá!! Díky za tip :)

      Vymazat
  13. Moc hezky napsané. Výběr oblečení SUPER a ten náhrdelník NÁDHERA!!! Na video se moc těším :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Andrejko,

    moc hezký článek a moc Ti to slušelo! Petry blog se mi líbí a potom co jsi se do TOP 10 nedostala Ty, jsem dala hlas právě jí :-) Video o akci by se mi také líbilo, fotky jsou super!
    Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabinko, moc děkuji! :-) Podle mého názoru - určitě správná volba, Péťa je skvělá :)

      Vymazat
  15. Andrejko, super článek a moc vám to slušelo. ;-) PS: Moc mě bavíš. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, děkuji! Hrozně moc jsi mne potěšila! :)

      Vymazat
  16. Hezky napsané, Andrejko :-) je fakt, že někteří to hrotili stejně, jako by šlo o volbu prezidenta :-) ale stejně si myslím, že ocenit blogerku roku je fajn nápad - minimálně se člověk díky nominacím dozvěděl o spoustě nových blogů, které mohl přidat do seznamu na čtení ke kafi :-)
    Jo a nad těma fotkama makronek a zákusků se mi sbíhají slinty úplně neskutečně! :-D
    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bebe, děkuji moc a naprosto souhlasím! Díky soutěži jsem objevila spoustu super blogů :)
      Add zákusky - byly stejně dobré, jako vypadají na fotu :D

      Vymazat
  17. Fotky máš krásně a video příspěvek určitě udělej.

    Jinak tu písničku mám strašně ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mne fakt potěšilo! :) Video je ve výrobě :)...

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.