Pages

29. 8. 2013

SUMMER PARTY MAKE-UP - PURPLE, GOLD & ORANGE

LETNÍ SLAVNOSTNÍ LÍČENÍ - FIALOVÁ, ZLATÁ & ORANŽOVÁ

 

Krásný, stále "letní" večer,

po zveřejnění posledního videa mi přišlo velké množství dotazů na mé líčení, postup a produkty, které jsem použila. Tudíž přináším dnešní kratší návod a hlavně tip na nové, podle mého názoru vynikající novinky  dekorativní kosmetiky.

Dobrá zpráva je, že tyto produkty mají  velmi příznivou cenu, ale špatná zpráva je ta, že je skoro nikde neseženete, protože se po nich doslova zaprášilo :o))). Nicméně, uvedu svůj tip, kde přípravky ještě mají, třeba budete mít štěstí :)!

Oranžovo - zlato - fialová kombinace líčení bude slušet zejména pleti se žlutým podtónem, i když vhodnou volbou správného odstínu bude vypadat pěkně i na pokožce s podtónem do růžova, pokud je alespoň trošku "sluncem políbená".

Líčení je výraznější, hodí se tedy spíše na slavnostnější příležitosti a na večerní akce, odvážnější z nás :) mohou použít i na den. Ale například já bych se do zaměstnání takto nalíčit určitě nemohla :). Fialové líčení očí, je podle mne naprosto úžasné pro všechny barevné typy, jen je potřeba zvolit správný odstín. Hodí se na úplně všechny barvy očí
a zejména na podzim se v něm já osobně docela vyžívám. Pro denní líčení můžete fialové odstíny kombinovat s neutrálními a pak jsou nositelné naprosto pro jakoukoliv příležitost. Pokud jste zatím neměly odvahu vyzkoušet, rozhodně to zkuste! :)

Barevné líčení obecně, (tzn. jdoucí mimo paletu přírodně-neutrálních odstínů) vyžaduje perfektně barevně sjednocený základ a ideálně světlé oční okolí, ve stylu Kim K., což v mém případě byl docela oříšek, protože jsem momentálně v obličeji opálená, tudíž jsem musela použít dva druhy korektorů a docela silnou vrstvu pudru na sjednocení přechodů.

Základ líčení:
  • báze - Benefit POREfessional
  • make up - Estee Lauder - Double Wear Maximum Cover, odstín č.9
  • korektor - Maybelline, č.25
  • korektor - Artdecco Highlighter č.01
  • pudr - Rimmel, STAY MATTE, č.04 Sandstorm
  • tvářenka - Catrice Defining Blush 030 Love&Peach
  • obočí - Essence řasenka na obočí z limitky "guarilla gardeningů

Líčení očí:
  • stíny CATRICE - Liquid Metal - 010 Look Me In The Ice (toto je jedna z peckových novinekod CATRICE, která je nyní všude vyprodána. Já ji koupila v Kauflandu, Praha 6 - Vypich)
  • stíny CATRICE - Absolute Eye Colour - 370 Don´t Lie, Lack!, nádherný, na první pohled "jedovatý" :) modro-fialový, matný odstín, na oku vypadá ale skvěle!
  • STAGE line professional - pigment LIGHT 12 (vynikající a velmi kvalitní profesionální kosmetika, kterou seženete on-line nebo ideálně na veletrhu InterBeauty) Pigmenty mají trošku nešikovné balení, s kuličkou, kterou se špatně pigment aplikuje. Kuličkový aplikátor jsem tedy vyndala a pigment nanáším štětcem od real Techniques) 
  • tužka CATRICE - fialová 
  • řasenka Benefit - The´re real - sice dražší, ale naprosto fantastická řasenka, která je opravdu o mnoho lepší, než nejlepší řasenky z drogérie, takže tuto investici doporučuji!
 



 Líčení rtů:

Novinkou, která mne absolutně NADCHLA, je levnější varianta Clinique Chubby Sticku, SOFT SENSATION LIPCOLOUR BUTTER od Astoru

Výrobek je tak fantastický, že nejlepší odstíny jsou prakticky nesehnatelné, teď mluvím konkrétně o 011 Feeling Feline, kterou jsem hledala v několika DM-kách i Rossmannech v Praze a okolí, vyprodaná byla i v Novém Jičíně a nakonec jsem ji sehnala a to za skvělou cenu 159,- Kč (doporučená PC je 169,- Kč), v úžasné drogérii Betty v Kopřivnici. A to měli poslední 2 ks. Jestli jste někdo z okolí, tak neváhejte :)))! Astor nepatří mezi mé, řekněme favorizované brandy, ale tento výrobek se povedl na jedničku, desetkrát podtrženou! :)

Oproti Chubby Sticku déle drží, je lépe pigmentovaná, rozhodně více výživná, lépe voní a je 3x levnější, co více si přát??? :)  Na fotu je odstín 050 Pretty Poppy.



 Postup líčení očí:
1. naneseme bázi, já jsem použila Urban Decay, v odstínu Original
2 .celé víčko jsem pokryla základovým stínem od Stage-line nebo můžete použít jakýkoliv světlý, matný, smetanový odstín
3. dolní část spodního víčka jsem vystínovala pigmentem od Stage-Line
4. do ohybu horního víčka jsem použila modro-fialový odstín Catrice a důkladně jsem ho rozetřela (napsala bych "rozblendila", ale ehmmmm... néééé :D), dále jsem jím vystínovala spodní třetinu vnějšího dolního víčka
5. konturovací fialovou tužkou od Catrice jsem zvýraznila celou spodní waterline a vnější třetinu spodního víčka a také horní vnější třetinu víčka, kterou jsem protáhla do "kočičí" špičky. Tužku jsem použila i na waterline vnitřní třetiny horního víčka.
6. zářivý stín Liquid Metal jsem nanesla do vnitřního koutku očí, pod obočí a také jsem ho použila jako rozjasňovač na hranu nosu a "srdíčko" horního rtu. Je to fantastický a velmi dobře pigmentovaný, doslova svítivý stín.
7. posledním krokem celého líčení bylo nanesení 3 vrstev řasenky Benefit a nalíčení rtů
novinkou od Astoru. 



 

 




Jak se Vám líčení líbí?? Používáte VY fialové stíny anebo novinku na rty od Astoru?? Děkuji moc za Vaše zkušenosti a komentáře! :)


19 komentářů:

  1. moc ti to sluší! já mám z fialové trochu obavy, stíny nosím pořád stejné, takové jemně růžové, spíš až do stříbrna. mám špinavé blond vlasy, docela světlou pleť a oči takové namíchané, zeleno-šedé, spíš ta zelená...myslíš, že by mi taky sedla fialová? děkuju za radu!
    a jinak tuhle "pastelku" mám od Catrice a je celkem fajn, Clinique je dost drahá a nesedí mi moc konzistencí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, dívala jsem se na Tvé stránky, ale nenašla jsem žádné foto, ráda bych Ti poradila více konkrétně. Obecně ale na zelené oči jsou nejlepší odstíny do vínova nebo vínovo-zlata, ale i lila. Záleží na tom, jaký jsi barevný typ, z toho, co píšeš bych si tipla, že léto, tzn. studené "opranější" odstíny... Jukni na Catrice, mají hezké paletky do fialkova :).
      Clinique myslím konzistencí nesedí asi většině holek, když jsme se o tom bavily :D

      Vymazat
  2. Nádherné líčení jsem nadšená fialové líčení miluju opět bezchybná nechtěla bys mě naučit jak vypadat dokonale jako ty???ty jsi neuvěřitelný ukaz krásná,chytrá vfipná hodná....vražedná kombinace néééé sranda jsi fakt dokonalá díky za radu jak na to i když se obávám že to nezvládnu,tu pastelku jak řekla Karoli musím vyzkoušet.pa Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo :))), o kom to píšeš? :D Néé sranda, děkuji moc za mega-kompliment. S radostí Ti předám know-how, na přelomu září/října zase začneme s kamarádkou vizážistkou dělat kurzy Beautypedia Make-up School, je to na celé odpoledne, ale naučíš se sama, jak se máš namalovat. Protože ono je sice fajn, nechat si namalovat obličej u profíka, ale večer přijdeš domů, odlíčíš to a co další den....?? Určo o tom napíšu více na blogu :). Papa a úspěšný start do nového školního roku, ty první dny jsou děs, co? :D

      Vymazat
  3. Ahoj Andrejko, líčení super!!!! Moc ti sluší ;-) S fialovou na oči si už troufnu a opravdu to vypadá hezky, problém bych měla jen se rtěnkou - chubby stickem :-) Když už, tak nosím opravdu jen nevýraznou barvu, mám velké plné rty (a díkybohu za ně :-D ) a strašně nerada je nějak více zdůrazňuji, připadám si pak jak kačer :-D Každopádně na ten Astor musím mrknout!!! Děkuji za tip ;-) Krásný den :-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji hrozně moc! :) Udělám určitě články i na jiné "barevné barvy stínů" :).
      U Astoru najdeš i úplně nevýrazné, nude barvičky, spíš jenom tónovací balzámy, nejsem si jista číslem, ale určitě poznáš :)

      Vymazat
  4. Anonymní1/9/13

    Andrejko, strašně Vám to sluší. Urban Decay jsou vynálezem století. :-D Osobně bych si na tak výraznou orange netroufla, možná jen lehkou vrstvu, rozetřít prstem a překrýt leskem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji hrozně moc!!! Já se na běžné, denní líčení také takto výrazně nelíčím, ale pokud natáčím video anebo fotím, klidně přidám, protože foťák i kamera dost "žerou" barvy ....

      Vymazat
  5. Anonymní1/9/13

    Ajo, trochu OT, ale neuvazujes ted nad nakupovacim clankem? Budou dny Marianne, vyuzivas? vsude spousta kuponu a nulova orientace v nich :-) Bych docela uvitala kosmetickeho pruvodce po slevach, je tam sephora, fann, douglas, proste vsecko, dtto moda a doplnky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, omlouvám se, že reaguji až dnes, ale začátek září je trošku děs pro rodiče škol(k)áků :D...
      Nákupní článek mám rozhodně v plánu, respektive spíše pravidelnou "rubriku", kde budu uveřejňovat nejlepší prodejce, e-shopy a různé "akce"....
      Určitě bych doporučivala podívat se na super článek k Rendy z Ordinary Life, která už o dnech Marianne napsala velmi podrobný a zajímavě "pojatý" článek :). Odkaz na Rendy je v levém sloupci - "moje oblíbené blogy" :)

      Vymazat
    2. Anonymní8/9/13

      Díky, už jsem nakoukla mezitím. Eva

      Vymazat
  6. MOc ti to sluší, nádherné oči. Já nikdy barevné líčení nezkoušela, ale jak vidím, měla bych se přestat bát a odložit nude barvy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!!!! Barvy určitě doporučuji, chce to jen zvolit správný odstín :). Určitě budu ještě pokračovat s dalšími barvičkami pro inspiraci :)

      Vymazat
  7. Really great!Your blog is lovely!!!! Would you like to follow each other on bloglovin' ? xxx
    Gleaming Spire // Bloglovin'

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Kat, thank you very much!! See you soon on Gleaming Spire :) Have a great day! :)

      Vymazat
  8. Anonymní3/9/13

    Milá Andrejko, blog je moc povedený, mám pocit, že se Vám daří, na co sáhnete a vše je prostě dokonalé.
    K tomuto článku jsem jen chtěla dodat, že včera jsem byla v Rossmannu v Říčanech a měli tam úplně všechny výrobky z tohoto příspěvku. Dokonce i NUDE paletku do Catrice a Butter do Rimmelu v barvě 011:)
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, hrozně moc děkuji!!!! :) Nevím, jestli se mi vše daří, ale když už se do něčeho pustím, ať už je to blog nebo uklízení, vše dělám vždy nejlépe, jak mohu, jinak myslím nemá ani cenu se do něčeho pouštět :D
      S kompletním sortimentem jste měla opradu "kliku", to se nestává často, alespoň v Pze... Krásný den! :)

      Vymazat
  9. Paráda, já se teda přiznám, že šmíruju v první řadě líčení očí, ale teda u tebe mě hodně zaujaly rty! Máš moc pěkný tvar rtů, to máš super, vyniknou na tobě výrazné rtěnky.. no opět musím trošku závidět:-D Já bohužel vůbec nemám patrnou tu linii, obrys rtů, tak je mám takové nevýrazné:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a omlouvám se, že reaguji až dnes, ale komentáře u starších postů zveřejňuji a následně je nemohu najít, kam zapadly :D, no to víš "blondýna" :D.
      Děkuji moc za pochvalu rtů, prý máme v rodině nějaké "afro" předky, takže většinou si rty moc nemaluji, ale je fakt, že tak před 8mi lety jsem nosila třeba i temně hnědé rtěnky a myslím, že to nevypadalo špatně. Ale upřímně, baví mne moc hraní si barvami :), takže na očích se víc vyřádím a má to tu výhodu, že se pak neobtiskávají na sklenice atp. :D.

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.