Pages

19. 8. 2013

100.000 BLOG VIEWS - THANK YOU, DEAR VISITORS!!

100.000 ZOBRAZENÍ BLOGU - DĚKUJI 100.000-krát!!!

 

 

Milé čtenářky a milí čtenáři,

dnešní článek prosím berte jako mé VELKÉ PODĚKOVÁNÍ  za Vaši přízeň. Když jsem 12. dubna letošního roku publikovala na Beautypedii první článek, ani ve snu by mne nenapadlo, že za 4 měsíce a jeden týden bude mít můj blog, pro mne naprosto neuvěřitelných, 100 000 návštěv!! 

Nechápu, jak je to vůbec možné, ale mám z toho fakt obrovskou radost!! Ani omylem jsem nečekala, že budou ty moje "ptákoviny" někoho bavit a to tak, že se bude dokonce i opakovaně vracet....čímž děkuji zejména svým věrným, 86ti pravidelným čtenářům, mezi kterými je i několik úžasných blogerek, což je pro mne pocta největší! Teď bych nutně potřebovala "vytasit" udiveného "smajlíka", ale nevím, jaký je jeho přepis, tak si ho prosím představte :D.

Chtěla bych ale zdůraznit, že blog netvořím a videa nenatáčím kvůli nějakým "číslům" či plnění kvót, to mi bohatě stačí z práce :D! Vše dělám čistě pro radost ze "sdílení". Možná si řeknete, co to tady zase ta Ája plká, ale prostě mám pocit, že "sdílení", a to hlavně pozitivních věcí, se někam vytratilo nebo vypařilo?? Nevíte někdo kam :) ??? Nicméně, nemůžu  si pomoct, myslím, že potřebu "sdílet" mají ženy od pradávna, což v minulosti probíhalo při příležitosti různých dámských posezení, například nad "draním peří" (to zní v tomto století zvláštně, že ?... :)

Fyzicky se dnes potkáváme stále méně a bohužel, čím dál  častěji ve virtuálním světě, což mne tak trochu děsí. A to i proto, že tím vzniká obrovská příležitost pro média, která povětšinou předávají informace "zprostředkované a manipulující", což naneštěstí hodně lidem vůbec nedochází :(. Proto "svět blogerů" vnímám jako vyvážení umělohmotné produkce médií, sice možná méně dokonalou , ale o to více autentickou tvorbou.

Nedávno mi psala jedna čtenářka, mladá maminka. Moc hezký email, že mi fandí a další milé věci. Na závěr emailu mi napsala, velkým písmem, že jak to sleduje, hodně lidí mně pomlouvá...... 

Protože už "nějakou dobu" žiju v Čechách, vůbec mne to nepřekvapilo :)!! Zároveň mi to připomělo mé nedávné, v klasické terminologii by se dalo říci "náhodné setkání" (na náhody nějakou dobu opravdu nevěřím, omlouvám se tímto všem, kteří jsou přesvědčeni o opaku). Měla jsem tu čest a potěšení několik hodin si nerušeně a v klidu povídat s hercem Jardou Duškem. Řekl  mi, mimo jiné...: "když Ti někdo řekne že jsi ...@@@@ :), řekl Ti to ten konkrétní člověk a vypustil na světlo světa obsah své hlavy, popsal "svůj" problém, tzn.  s Tebou to nemá nic společného. Ten člověk si něco myslí, ale na světě je dalších 5 miliard lidí, kteří si to nemyslí ...."

Co tím chci říct?? Nebráním se vůbec konstruktivní kritice, ale budu dál sama sebou a to  i zde na blogu. A chci Vás i povzbudit, abyste, pokud máte pocit, že Vás něco výjimečně baví a rozumíte tomu, sdíleli/y Vaše know how a zážitky dál, protože právě Vaše know-how může být pro někoho opravdový poklad :). Hlavně se nebojte kritiky, kdo nic nedělá, nic nezkazí!
Kdyby takto uvažovali všichni vynálezci, asi bychom dnes nelétali letadly, ale plavili se tak maximálně na lodi a jezdili na koních ... 

Vykašlete se úplně na vše typu: "co tomu Pepík s Maruš řeknou, rodiče, manžel atd.", dělejte prostě to, co baví Vás a věřte, že se určitě najde někdo, komu to pomůže a někdo, kdo to ocení. Pokud se někdo z Vás rozhodne začít vytvářet blog, určitě mi prosím dejte vědět, budu mít velkou radost! Na internetu je místa dost :) a věřím, že i každého autora si najdou "jeho" čtenáři :).

Říkala jsem si, že Vy trochu znáte mně, já znám některé z Vás, ale Vy, čtenáři, se navzájem asi neznáte, takže přináším něco málo čísel, které mi pravidelně chrlí sofistikované analytické nástroje :D.

90% čtenářů Beutypedie jsou Češi, záměrně nepíšu Češky, protože je 9,1% publika tvoří muži, což mne celkem překvapuje.

Co mne ale překvapuje ještě víc, je fakt, že druhým největším "dílkem ze statistického koláče" čtenářů jsou Slováci a ve stejné míře Američani (konkrétně z USA). Nechápu, Slováci to mají přeci blíž!!! (:D...... pokus o "ftip").

Další překvápko se konalo, když jsem se podívala na analýzy Youtube. Jsem sice totální "youtuberské baby", ale i tak je naprosto markatně vidět, že nejvíce Vás zajímají tzv. VLOGY, neboli videa ze "zákulisí" :), což mi vysvětluje, proč jsou tak populární různé "reality show" :D.

Opravdu mne udivilo, že Vás více baví naše "dementos hlody" z auta, než třeba recenze kosmetiky :))), ale já to beru. Lidé se prostě chtějí bavit a už se zase dostáváme k tomu sdílení,takže mi napište a prosím upřímně, co Vás "BA" :). Já můžu říci jediné, mne bavíte Vy, moji čtenáři a to tak, že MOC!!!!

P.S. a děkuji Vám za všechny komentáře, dělají mi opravdu obrovskou radost a díky nim se i dozvídám zase různé rady a tipy od Vás, DÍÍÍÍKY!!!

P.P.S. velmi brzy představím na Beautypedii blogy, které se mi líbí, a to nejen z kategorie "beaty & fashion". A úplně závěrem děkuji hrozně moc Rendy z Ordinary Life, že dala velkoryse prostor na svém renomovaném blogu mé "bejby Beautypedii" :)!


28 komentářů:

  1. Gratuluji k počtu návštěv! :) Já jsem k nim za poslední dobu také poctivě přispívala, protože když jsem objevila tvůj blog, tak jsem ho navštěvovala pravidelně. :) Já tobě děkuji za podnětné a inspirující články, vyčerpávající recenze a příjemně počtení! :)
    Děkuji za skvělý blog! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emmi, já děkuji hrozně moc!! :) Udělám maximum, aby příspěvky na Beautypedii byly zajímavé a zábavné :)

      Vymazat
  2. Andrejsku, velká gratulace. :-) Mám z Tebe radost. Tvůj blog mě moc baví. :-) Jen tak dál. ★

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, děkuji hrozně moc!!! Konkrétně od takové luxusní kočky, jako jsi Ty, pochvala potěší dvojnásob!! :)

      Vymazat
  3. Anonymní20/8/13

    obrovská gratulace, jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Andrejko,tak já Ti moc gratuluji k takovému nádhernému číslu. Je vidět, že se Tvůj blog líbí a z toho mám radost. Jsi fajnová ženská a tak Ti to strašně přeju!!!
    Můžu Ti říct, že i mne to Tvé "pindání" strašně baví, a vždy když zjistím, že se mi v levém sloupečku ukazuje nový příspěvěk - rozzáří se mi oči:-).
    Takže já Ti chci popřát - ať se blog lidičkám nadále líbí a ať z něho mají stejnou radost jako já!!!!
    Tobě přeji hodně zdravíčka a spousty dobrých dušiček kolem sebe. Na pomluvy se vy..., víš co se říká" o kom se nemluví ten nežije". A Ty přeci žiješ a ne jen na 100%.
    Pa a hezký den
    P.S. Pokud by se Ti tento komentář zobrazil hned dvakrát, tak se nediv, ale jak moc dobře víš, jsem také blondýna:-)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, děkuji tisíckrát, jsi zlatá!! Jinak máš naprostou pravdu! :) Měj se krásně!!!!

      Vymazat
  5. Gratuluju ANDREJKO, JEN TAK DÁL,FANDÍME TI :-)))))

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní20/8/13

    Aji, gratuluju (a dále sleduju ;-) ) a toho Duška moc přávidím! Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, hrozně moc děkuji!! Jinak krásně napsáno, super slůvko :)!

      Vymazat
  7. Anonymní20/8/13

    Milá Andrejko, moc vám gratuluji.Váš blog mě moc baví,vždy se těším na nové články i videa.JEN TAK DÁL. Milena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milenko, hrozně moc děkuji, moc jste mne potěšila!!!

      Vymazat
  8. Anonymní20/8/13

    Gratuluji Andrej a moooc Tě zdravím. Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní20/8/13

    Krásný večer Ájo, jsi super a Tvůj blog mně opravdu baví. Jen tak dál...:) Marta.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný den Ájo,
    děkuji za zajímavý post-hlavně to zamyšlení,že se málo fyzicky setkáváme,což je bohužel smutná pravda.Ty"čísla"vám upřímně přeji,zasloužíte si je;-).
    Přeji krásný zbytek léta:-).
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, děkuji moc, i za reakci na to, co píšu... je to tak, ale na druhou stranu, záleží to i na nás! :) Mějte se moc krásně!!

      Vymazat
  11. moc gratuluji Ájo.... jen tak dál....zdraví pravidelná návštěvnice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laďko, moc děkuji, velmi jste mne potěšila!!! :)

      Vymazat
  12. Ájo, já ti moc děkuju za to, že vedeš tak skvělý blog, v poslední době je mým nejoblíbenějším (mimo tedy mých stálic jako je Plum nebo Mia, na ty nesmím zapomenout samozřejmě :D :), jsi hrozně krásná a milá osoba a přeju Ti ještě nejměně 1000x tolik zhlédnutí blogu a videí, fandím Ti a upřímně Ti přeji mnoho úspěchů a spokojených čtenářek jako jsem já a plno dalších nápadů <3! Jsi úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo....... nemám slov, tak to jsem nečekala ani ve snu!!!!... Strašně moc DĚKUJI!!!!!! :) Jsi fakt zlatá!!!

      Vymazat
    2. není za co,je to pravda :)!

      Vymazat
  13. Anonymní27/8/13

    Moc gratuluji! Čísla pro mě nejsou překvapující...sama nakukuji snad denně a ráda se vracím i ke starším článkům...jsi inpirací
    Péťa

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.