Pages

15. 7. 2013

SENZABOX ČERVEN - VIDEO RECENZE

 SENZABOX ČERVEN - VIDEO RECENZE


Krásné dobré ráno,

bohužel při nahrávání recenze nastaly menší technické problémy :o)), takže Vám video post přináším s půldenním zpožděním..... 

Děkuji předem za Vaše komentáře a postřehy! :)




              

                   

23 komentářů:

  1. souhlasím s názorem na krabičky, taky si u každého produktu neřeknu wow, něco prostě nevyužiju, nečekám, že mi přijde přesně to, co potřebuju a používám, je to o poznávání nových značek. štvou mě komentáře typu "totální zklamání, už si box nikdy neobjednám!!"... jinak já jsem bílá, na mě je ta tvářenka vidět dost a jsem s ní spokojená :) hezké video, moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, no přesně, moje řeč. U krabiček krásy jde myslím hlavně o to, že má člověk každý měsíc "překvapení", na které se těší a prostě jednou je to horší, jindy lepší, ale přesně ty komentáře, které zmiňuješ, mě taky mrzí! Děkuji hrozně moc, krásné léto! :)

      Vymazat
  2. Anonymní15/7/13

    Dobrý den Andreo,
    hezké video :-). Já jsem byla z toho laku taky nešťastná. Samozřejmě mě lákalo ho vyzkoušet i když to není úplně šálek mého čaje. Dala jsem ho přes tělový lak a nevypadalo to úplně nejhůř, ale absolutně mi potom nešel dolů. fakt na to nemám nervy, abych půl hodiny čekala, než zaschne a pak ho zase půl hodiny odlakovávala :-). Díky za tip na odlakovač, tenhle jsem ještě nezkoušela, tak se po něm mrknu.

    Hezký den!

    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, děkuji hrozně moc! :)
      S tím odlakovačem, který jsem ukazovala, to jde min. 2x rychleji dolů. Vůbec si neumím představit ten "železo-beton" dávat dolů normálním odlakovačem :D Ale nevadí, zkusit se má vše :). Krásný letní den!

      Vymazat
  3. Hanka Francová15/7/13

    Hezký den Ájo,

    červnový senzabox jsem si objednala poprvé. Nejvíc se mi asi také hodí ta tužka na oči a ta tyčinka na pupínky. Je mi jasný, že každému vyhovuje něco jiného a pokaždé se mu boxíkem 100 % netrefí. Ale i přesto jsem si objednala červencový Ladybox a moc se těším. Jsem zvědavá, co spojení obou boxů přinese :o)

    Mějte se pěkně.

    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Haničko, děkuji moc! :) Také jsem moc zvědavá, co v krabičce krásy bude tentokrát. U mne vede tyčinka na pupínky a sprcháč :)! Krásné léto!!!

      Vymazat
  4. Anonymní15/7/13

    Ahoj Andrej, pěkné video, tentokrát i komentáře u mě v pořádku (ale zase hrozně rychlé). 4 segry, jo? No to jste musely mít doma u vašich pěkný babinec. Senzaboxu jsem zatím odolala, ale možná po sloučení to bude lákavější, uvidím co budou mít příště. Jak jsem psala v mailu, v UK jsem našla nový hit - nejrůznější top coats na nehty a vypadalo to podobně jak popisuješ ten Model´s own - ten tam taky měli. Loccitane mám taky moc ráda, ten by mě taky potěšil. Hrozně se těším, až napíšeš tu recenzi na Yes to, škoda že to mám do Sephory z ruky. Monika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mončo, děkuji moc za milý komentář :))! Já osobně od "fúze" Lady a Senza boxů čekám zlepšení... Navíc, složení boxů bude "customized", tzn. vyplníš si přesně jaký typ pleti máš, co preferuješ, barvy atp. a podle toho Ti balíček "ušijí" na míru. Já už jsem ten dotazník vyplnila, tak jsem zvědavá.. Ale i když mi to nesedne, nevadí, s tím jsem do toho šla, holky budou mít aspoň radost :o))). Ještě jednou Ti moc děkuji za ochotu! U nás top coats prodává Essence, ale kompletní sortiment mají jen v MY na Národní. Tam je nepřeberné množství různých ptákovinek na nehty :)
      Recenzi na YES TO určitě udělám, ale bude asi krátká, jedním slovem vše "super" :D

      Vymazat
  5. zdravím Andrejko... červnový senzabox byl můj první :)..popravdě nenadchnul.., ale ani neurazil...tyčinku na pupínky :)užívám..díky za info o sloučení ladyboxu... a těším se na další balíček... díky za tip na esence řasenku na obočí...to jsem potřebovala:)..ať se Vám daří....Laďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laďko, moc Vás zdravím a děkuji za milý komentář! Jsem ráda, že "řasenka" na obočí Vám vyhovuje, já bych bez ní "nemohla" existovat :o)))))
      Ještě jsem zapomněla říct, že už je v Ladyboxu dotazník k Vašim preferencím kosmetiky. Což je super, protože balíček Vám "ušijí" na míru, přesně podle Vašeho typu pleti a toho, co z dekorativky používáte a v jakých barvách. Takže když tam napíšete, že třeba nepoužíváte stíny, v boxu je mít nebudete (tvrdí...). Je to opravdu dobře a detailně vypracovaný dotazník, tak jsem zvědavá, jak to bude fungovat v "reálu" :)..... Přeji Vám krásné léto a pozdravujte Káju :)!

      Vymazat
  6. zdravím Andrejko...červnový senzabox byl můj první :)...popravdě nenadchnul.., ale ani neurazil...tyčinku na pupínky užívám :)..díky za info o sloučení s Ladybox..těším se na další překvápko.. a ještě jedno poděkování essence řasenka na obočí...to jsem potřebovala :)super...ať se Vám daří Laďka

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní15/7/13

    Andrejko, já vůbec nevím, co je Senzabox ani Ladybox, kde se dá objednat a kolik stojí? To je příspěvek, že? :-D Asi přepracování, potřebuji dovolenou jako sůl. Zítra odlétám do teplých krajin a po návratu se budu těšit na případnou odpověď. Hezký večer. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, tyto boxy jsou tzv. "krabičky krásy". Je to vymoženost, která k nám přišla ze zahraničí. Je to nový produkt, tzv. "zážitkový nákup". Box si můžete objednat na www.ladybox.cz.
      Buď jednorázově, za cca 319,- Kč(dle typu platby a doručení) nebo si je můžete předplatit za výhodnější cenu. Princip je v tom, že nevíte, co v krabičce bude, ale hodnota produktů je vždy cca 2x vyšší, než PC. Jediné, s čím můžete počítat, jsou předem známé značky, se kterými producent krabiček spolupracuje. Tak snad jsem Vám trošku poradila :), krásnou dovolenou!!!!

      Vymazat
    2. Anonymní23/7/13

      Jste zlatá, děkuji moc. :-) A přeji krásné léto. P.S. Jdu se podívat na webovky ladybox. Jana

      Vymazat
    3. Anonymní24/7/13

      P.S.Právě jsem ho objednala.... :-D

      Vymazat
  8. Pěkný večer Andrejko,
    moc pěkný blog. Fakt si tu pěkně počtu a načerpám spousty inspirace. Třeba už jsem díky vašim tipům utratila 2 tis..:DDD Zatím jsou ve fázi doručování a já se nemůžu dočkat. Jednou z nich je i objednání Ladyboxu-můj první. Tak doufám, že nebudu zklamaná. Taky mám na cestě paletku MUA, Urban Decay je dražší a vyprodaná, tu si nechám na ježíška. Tak jsem moc a moc zvědavá a těším se. Za kosmetiku jsem v poslední době moc neutratila, tak co:-))) Moc ráda se budu vracet a těším se i na článek o akné. Ve svých (od neděle) 33 letech :D, s tím občas - dvakrát do měsíce bojuju. Asi to má souvislost s menzes, ale nemůžu se toho zbavit. Jako puberťačka jsem tohle neznala, ale ted :(( Tak snad i kvalitnější kosmetika od Biodermy mi pomůže. Zkusila jsem loni drahé Mary Kay a snad ještě horší. jen odličovač mám ráda:-)
    Taky jsem se chtěla zeptat, jestli znáte nebo používáte minerální make-up od Everyday Minerals? Mě třeba vyhovují moc, jen těch odstínů je tolik a vybírat přes net je někdy těžké. Ale dají se objednat i vzorečky. Tady se prodává na jediné eshopu.
    Na závěr Vás moc zdravím a fandím a přidávám se k věrným "klientům":-))
    Pa Elen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Elenko, moc Vás zdravím a děkuji tisíckrát za krásný komentář, který mne moc potěšil, až na to, že jste kvůli "blogu" utratila tolik peněz :D. Ale věřím, že to byla dobrá investice! Až Vám dorazí ty stíny MUA, budu určitě ráda, když mi dáte vědět, jaké jsou! :)
      Ještě ohledně toho akné...... myslím, že k tomu mám co říci, protože je to můj věrný "kámoš" už od útlého dětství, kterého se asi nezbavím snad ani v důchodu :D.
      Ale zásadní změna nastala, když jsem začala pravidelně pít ten ayurvédský čaj na pleť, je to opravdu velký rozdíl a čaj stojí jen 100,- Kč. Není ale chuťově moc dobrý :///.
      No a úplná "revoluce" nastala před pár týdny, kdy jsem se začala stravovat, na radu mé kamarádky, podle slavné slovenské výživové poradkyně Antonie Mačingové. Přestala jsem jíst potraviny, které mi škodí a jsem téměř 10O% "pupínek - frei" :D
      Přeji Vám krásné léto!! :)
      PS. minerální make-upy jsem samozřejmě měla, zkoušela, ale mně to prostě nevyhovuje :(. Zkoušela jsem i dekorativku a to samé... ,ale jsou kamarádky, které si je nemůžou vynachválit, tak nevím.... na můj typ pleti to asi není.. :)

      Vymazat
    2. Moc děkuji za odpověď:-) Čaj zkusím,snad ta chuť nebude tak hrozná.
      A Mačingovou jsem taky kdesi našla a přemýšlela o tom -ale myslela jsem, že má jen nějaký ten detox. A to asi nezvládnu. Já raději budu cvičit, ale nějaké drastické diety to neee. Pokud je možné zjistit, co mi škodí, tak to bych brala. Jak jste to zjišťovala? Z jejích knížek?
      Stíny MUA i kosmetika Bioderma mi dojdou asi zítra, tak po vyzkoušení dám vědět. Jinak stíny z EM mi teda taky moc nevyhovují, kvůli aplikaci. Jak jsou sypké, tak je to všude. Ale make-up spokojenost:-))
      Krásný den
      Elen

      Vymazat
    3. Elenko, "Mačingová" není žádná "dieta" :o))), v životě jsem dietu nedržela, ale vážné zdravotní problémy mne přivedly k tomu, přemýšlet nad tím, co jím. Každá krevní skupina má trochu odlišný metabolismus a biochemické procesy, takže i kdyby jste se ucvičila do bezvědomí :D, tak Vám to nepomůže obnovit funkci orgánů, které kvůli špatné skladbě stravy nefungují :). Ten úvodní detox je určený pro lidi, kteří chtějí zhubnout anebo mají třeba rakovinu :/. Ale to je jen 10% ze stravovacího systému, detox držet nemusíte, pokud nechcete. Všechny recepty jsou velmi chutné, což mne moc překvapilo i to, že potraviny, které mi škodí, jsem stejně neměla moc ráda :)). Krásný den!

      Vymazat
  9. Milá Ájo, super recenze. Na Senzabox jsem se zaregistrovala a toto video, ač krásné a pro mne zajímavé pokoukání, mne přesvědčilo, že místo senzaboxu si objednám další Yankee svíčky, to je investice do jistoty :-) Hezké letní dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Péťo, moc děkuji za milý komentář. Se Senzaboxem Vás úplně chápu, není to produkt pro každého, pokud nemáte tolik ženských v rodině jako já :D, tak se nedivím. Yankee je určitě sázka na jistotu. Zrovna připravuji nový post o Yankee, to je náhoda, že ho právě zmiňujete!! Přeji krásné léto! :)

      Vymazat
  10. Andrejko,video se mi moc líbí.Jsem moc ráda, že jsi ho natočila,protože bych byla z červnovýho senzaboxu zklamaná,takhle vím,co v něm je a neobjednám si ho :-)a radši si objednám nějaké vosky yc jako to píše paní nademnou :-))))
    Užívejte léto,papa.Vali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valinko, děkuji moc, jsem ráda, že byla recenze někomu k užitku :)!

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.